1 Decembrie-2012

Înainte de toate vreau sa urez un călduros “La mulţi ani tuturor românilor” din ţară şi de afară.

Mă grăbesc să scriu acest articol deoarece sunt foarte obosit.

Da,am fost la Alba-Iulia,am păstrat tradiţia. Nu credeam ca o să ajung şi anul acesta deoarece timpul a devenit o problemă majoră. Am destul de mult de învăţat.Luni mă aşteaptă o nouă bătalie cu chimia,aşa că mâine am treabă.Cam asta a fost şi motivul pentru lipsa de activitate de pe blog.

Să nu pierdem ideiile…

În mare parte nu a fost nimic “senzaţional” la Alba, chiar anul acesta mi s-a părut cea mai “săraca” paradă. Nimic spectaculos,probabil zic asta deoarece în ultimii ani am tot fost şi deja nu mai are farmec. Oricum ieşirea nu a fost urâtă, m-am distrat şi m-am întâlnit cu 2 persoane pe care le cunosc de când învăţam abecedarul.

Cam atât. Am încheiat seara cu un meci de fotbal după vreo ~14 ore de stat in picioare şi corpul începe sî se resimtă.

Încă o dată: La mulţi ani România, la mulţi ani dragi români!

Leave a Reply

