Happy New Year. 2014.

Îmi fac cu greu curaj să intru în camera asta plină de praf. A trecut mult timp de cât nu am mai intrat aici, a trecut mult timp de când nu am mai postat ceva. Parcă îmi este tot mai greu să  aştern cuvinte pe această pagină vituală. Pauza lungă nu-i bună, să nu faceţi pauze…pauzele strică.Încă de la început vreau să vă spun că nu am nici o idee despre ce să vorbesc, pe ce să mă axez. Nu ştiu dacă acest articol se termină după ultimul punct sau dacă voi reuşi să trec mai departe.

Dragi cititori, s-a mai sfârşit un an.

Un an frumos, un an plin de lecţii . A fost un an în care am avut parte de sentimente plăcute şi neplăcute, cum era de aşteptat, nimic nu este perfect. A fost un an în care nu credeam că o să cunosc atâţia oameni. Cred că a fost cel mai prosper an la capitolul prieteni, socializare, cunoştinţe. A fost un an generos, dar un an cam grăbit. S-a grăbit să se sfârşească, cred că a obosit. Am avut ocazia să particip la evenimente pe care nu le voi uita, cu acoazia asta rog anul 2014 să  dubleze numărul evenimentelor. Sunt recunoscător pentru tot ce am primit, chiar şi pentru “şuturile în fund”. Sunt recunoscător pentru oamenii frumoşi pe care am avut ocazia să-i întâlnesc. Sunt recunoscător pentru familie. Sunt recunoscător pentru sănătate. Sunt recunoscător pentru tot !

La începutul anului 2013 am dat viaţă şi noului hobby: Fotografia (click-link spre poze). Un hobby de care cu greu m-aş lipsi acum.La început am crezut că este doar un moft, dar se pare că moftul s-a transformat în pasiune,iar pasiunea în muncă. Am început să iubesc mult această “artă”. M-a ajutat să deschid ochii larg şi să văd detaliile, să uit de partea negativă. Şi pe acest domeniu am învăţat foarte multe lecţii, am văzut multe locuri. Eram treaz când alţii dormeau , eram în frig când alţii stăteau la căldură, eram cu privirea spre est, iar peste câteva ore o mutam spre vest. Da, eram, iar un lucru şi mai important este că nu eram singur, eram alături de prieteni…

Anul 2013 nu a fost un an perfect, dar cred că a fost cel mai bun an.

Anul 2014 îl primesc cu mintea şi inima deschise, sunt gata, noi porţi se deschid…

Vă doresc multă sănătate, multă bucurie şi linişte sufletească, mult spor în orice aţi face.

Doamne ajută!

 

 

Leave a Reply

