Ce s-a întâmplat cu muzica românească?

Ori mi-am pierdut eu gusturile bune, ori ăştia au înebunit.

Acum pe bune, ce se întâmplă cu muzica românească? Este jalnică, îmi creează un disconfort la urechi.

Intru ca tot omul pe youtube să ascult nişte muzică românească şi dau peste o piesa cântată de un grup de indivizi, unii mai cunoscuţi alţii mai necunoscuţi :Puya cu Doddy, Posset, Mahia si Alex Velea – Maidanez. Sincer nici nu stiu de ce am intrat să o ascult pentru că după nume se vede că-i de proasta calitate,dar ştiţi cum se spune:”nu judeca o carte după copertă“.

Din păcate lista nu se opreşte aici:

Ruby -Stinge lumina-> pe bune cine a auzit de Ruby? Eu nu..;

What’s up feat Andra- K la meteo ->Andra nu avea  piese de calitate ,dar cu asta s-a dus si mai mult la apă;

Skizzo skillz feat Karie-binidităt -> aştia sigur mestecau rahat (şi nu mă refer la cel din cozonac) când au înregistrat piesa;

Smiley & Alex Velea feat Don Baxter –Cai verzi pe pereţi –>sper să nu văd în viaţa mea “cai verzi pe pereţi”;

George Hora-Vreau să-mi dai 1 Like-> se putea fără?;

Şi mai sunt aşa de multe… Ce s-a întâmplat cu muzica românească?

Cred că asta la ei se numeşte muzică comercială şi ei cred ca dacă îi comercial sună bine. Ei bine aflaţi că sună foarte urât. Nu-mi plac melodiile cântate jumătate in engleză-jumătate în română, nu-mi plac melodiile comerciale, nu-mi place să ascult aceleaşi prostii doar că spuse în alt mod de către oameni diferiţi. Dar sunt oameni care iubesc piesele astea, sunt acei  oameni care încă cred că să fi un cioroi îmbrăcat în roz, cu ochelari D&G,nespălat si cu o tonă de parfum pe hainele nespălate este o modă frumoasă.

Din păcate radioul şi televizorul sunt pline de melodii comerciale, melodii ca cele de mai sus. Eu când aud prefer să le închid sau pur şi simplu să nu le bag în seama.Ăştia ne strică imaginea…

Şi unul dintre cei mai buni cântăreţi se lasă…

Vă las o piesă românească care nu o să fie dată niciodată la radio.
Cedry2k – Marea Evadare (Outro)

Asculta mai multe audio hip-hop

19 thoughts on “Ce s-a întâmplat cu muzica românească?

  1. gagijani gagi bless ala.. :)))))))))))))) hai ca Alex Velea, na.. Alex Velea.. dar Pacha Man o da intr-o limba pe care doar el o stie, doar el o intelege.. a stricat melodia “Minti murdare facute praf”.. si multe altele..:))

  2. “Dar va zice cineva: cum înviază mortii si cu ce trup au să vină? Nebun ce esti! Tu, ce semeni, nu va da viată daca nu va muri. Si ceea ce semeni nu este trupul ce va să fie, ci grăunte gol, poate de grâu, sau de altceva din celelalte; iar Dumnezeu îi dă un trup precum a voit si fiecărei seminte un trup al său”. Nu pentru noi a venit Hristos, Fiul lui Dumnezeu, pe pământ si a pătimit si a înviat? “Si dacă Hristos n-a înviat zadamică este atunci propovăduirea noastră, zadarnică si credinta voastră” (1 Corinteni 15:35-38; 15:14).

  3. Cat de adevarat! Oh, mi-ai dat cateva idei de melodii pentru urmatoarele critici, so thank you! Si lista ar putea merge la nesfarsit…iti zic eu ce se intampla cu muzica noastra.Se duce de rapa si asta din pacate, e doar inceputul.

  4. Ascult radio în maşină când mă plictisesc de muzica de pe CD-uri sau de pe USB. Ascult radio zu, europa fm, kiss fm, radio 21. Eram odată în MD şi ascultam nuj ce radio. Eram cu finii noştri . Ferita Sfântu! Ne prăpădeam de râs de ce stupizenii auzeam. Moldovanul ăsta se umflă-n pene că a sunat pt o dedicaţie, dar nu-l duce capul s-o formuleze. Barem s-o scrie pe foaie ca lumea şi s-o citească să nu se facă de râs în faţa ţării întregi. Îmi place să ascult radio. Muzica e relaxarea şi evadarea mea.

  5. Era în 1984 a lui George Orwell o maşinărie numită Versificator, care se ocupa, printre altele, cu făcutul de muzică pentru plebe. Variaţie pe aceeaşi temă, care să nu implice conţinut creativ din partea unei fiinţe umane şi să fie ceva destul de generic încît să fie numitor comun la toţi proştii, indiferent de diferenţele sociale dintre ei. Mi se pare că maşinăria asta deja există în muzica românească, transpusă în nişte băieţaşi traşi la indigo care cîntă de feel, fire, desire, higher, baby pe acelaşi clampa-clampa cu puţin acordeon pe care l-ai recunoaşte dintr-o mie a fi sound-ul românesc.

Leave a comment