Dragă blog 2.

Draga blog,

Azi mi s-a făcut poftă de scris,defapt pofta o am de mai multă vreme,dar timpul nu mă lasă să fac ce vreau.

Am o perioada destul de dificilă. Mai exact a început sesiunea şi vreau să mă scap cât mai repede de ea. Sesiunea care nu se anunţă deloc a fi prea uşoara. Deşi cred că în sesiune mă mai relaxez deoarece după ea va începe “adevărata luptă”, începe adevărata pegătire şi singura care contează. Sper să vin cu articole fericite pe tema asta şi să fac ce-mi place anul viitor.

Am cam luat pauză cu blogul, o pauză pe care nu mi-am dorit-o. Pauza asta mă cam deranjează deoarece am observat că atunci când fac pauză îmi este greu să revin. Este greu să rămâi la subiect, este greu să încerci să nu-i plictiseşti pe cei care îţi citesc blogul. Şi aceste probleme  se pot rezolva scriind cât mai des.

De azi renunţ si la facebook, deoarece nu mă mai ajută cu nimic în momentul de faţă. Nu ştiu dacă a fost vreodată de ajutor, dar l-am folosit pentru a ţine legătura cu unele persoane deşi exista telefon plus înă o grămada de alte mijloace prin care să poţi lua legătura cu o persoană. Motivul pentru care îl dezactivez este următorul: “într-o zi am aprins calculatorul şi am intrat pe facebook,era ora 13…stau..stau..stau,deja pierdusem noţiunea timpului şi nu făceam nimic, doar priveam şi priveam…până am privit ceasul şi am văzut ca s-au scurs 2 ore..2 ore pierdute privind nimic.” Am să mai intru,dar doar pentru a lua legătura cu anumite persoane în caz că prin alte metode nu dau de ele.

Pagina de facebook a blogului va rămâne activă. Sora mea se va ocupa de ea,mai exact va posta articolele,deoarece sunt unii care îmi urmăresc blogul cu ajutorul facebook-ului. Dacă tot sunt aici ţin să vă mulţumesc pentru că chiar şi atunci când nu apar articole,mai daţi câte un ochi pe bog, probabil căutând “aiurelile” care ies din capul meu.Mulţumesc!

Cam atât pe ziua de azi. Hai că nu a fost greu, 20 min. pe zi/săptămână o sa sacrific pentru a scrie un articol.

Update: Era să uit, articolul cu numărul 101.

Numa bine!

2 thoughts on “Dragă blog 2.

  1. Şi aşa am purces la ştergerea contului. Toate bune şi frumoase, doar că am avut câţiva paşi anevoioşi de urmat. Primul a fost să-mi amintesc userul si parola ca să pot să intru în cont şi să-l sterg. Nu mi le-am amintit , că nu le-am folosit decât o dată. Dar, desigur, amicul facebook mi-a sărit degrabă în ajutor şi mi le-a reamintit cu tandreţe, crezând probabil că vreau să intru pe la dumnealui să surfez printre contacte si prieteni. Greşit! Sssssssssssssst! Nu i-am spus de ce intru, să nu ştie că vreau să…. ies definitiv şi să mă certe. Sau, Doamne fereşte!, să încerce să mă reţină!

Leave a Reply

