Alcoolul nu te face mare!

Astazi am dormit , m-am trezit, am dormit, m-am trezit ….si tot asa. Am avut o seara de petrecere deoarece am avut banchetul sfarsitului de liceu. A fost destul de frumos, nu vreau sa spun ca a fost urat (desi cam asa ar trebuii) ,inca vad numai partile

bune din seara banchetului. Si indiferent de cum a fost nu seara banchetului imi va ramane in

memorie, ci  acei 4 ani.

Acum am  cateva chestii legate de alcool:

Bă!

Incercati si lasati alcoolul pentru ca nu face bine deloc.

Daca utilizarea lui este larg raspandita, nu inseamna ca este sanatos sa-l folosim. Este un drog care tulbura mintea si care schimba reactiile chimice din creier, afectand modul de a gandi, a simti, a vorbi si a se misca al oamenilor. Chiar nu vad nimic placut in a-ti pierde controlul, devii practiv un om “handicapat”.

Mi se pare o prostie obiceiul asta care s-a format in capul oamenilor: “obiceiul acela de a bea cat mai mult posibil la anumite oacazii”. Ei se gandesc ca daca merg rar la petreceri si beau peste masura nu sunt alcoolici, dar peste cativa ani ajung sa aiba probleme cu ficatul,stomacul sa.m.d.  O alta problema ar fi ca atunci cand bei personalitatea ta se schimba, si pe cat de “cool” crezi ca esti pe atat de “varza” te vad ceilalti. Nimeni nu vrea sa stea langa o persoana care a baut mai mult decat poate duce .

Si hai sa spunem ca nu ii asa rau putin alcool, dar majoritatea ,din pacate nu stiti cand sa va opriti. Sa stiti si voi ca senzatia de voma de care sigur aveti parte este un semn de la organism, se traduce prin: “STOP, nu mai baga in mine atatea prostii”. Nu va stricati corpul ca este al vostru si mai tarziu veti regreta si o sa suferiti. Nu vorbesc prostii, mergeti si vorbiti cu niste alcoolisti daca nu ma credeti sa vedeti si voi cum au inceput ,unde au ajuns si cum sunt acum.

Alcoolul nu te face mare!

7 thoughts on “Alcoolul nu te face mare!

  1. ..:-j prefer sa nu comentez faza cu alcoolul de la bancet..si nu doar de acolo,in general.. daca tot bei ,bea sa te simti bine.nu bea sa te imbeti.si sa nu sti de tine,sa faci circ acolo..
    asta e 😀

  2. Pingback: Urbanities Style

Leave a Reply

