S-au dus…anii

Cred ca pana sa scriu propozitia asta am sters de 7 ori inceputul. Cum spuneam si intr-un articol mai vechi, am foarte multe draft-uri pe care dupa ce voi posta acest articol le voi sterge. Cu cat stau mai mult acolo isi pierd din stralucire, si sper sa nu mai fac prostia asta si sa postez indiferent de cum iasa un articol.

Asa ca sa trecem la ce am de zis.

Astăzi a avut loc festivitatea de premiere a absolvenţilor de la liceul de informatică “Traian Lalescu” Hunedoara sau pe scurt predarea cheii claselor de a-11-a. Sunt cuprins de emotii si chiar nu stiu cum sa ma exprim mai clar pentru ca voi,cei care ma cititi sa realizati ce se intampla in interiorul meu. Am o stare de tristete care duce spre bucurie .De ce sa fiu trist daca s-a terminat scoala !? Cum pot sa fiu fericit cand vad ca s-au dus 4 ani, 4ani BA! 4 ani de fericire si de stari de melancolie.

Cand eram pe clasa a-9a imi aduc aminte ca am zis: “4 ani…pana se duc si astia !”, s-au dus frate, s-au dus…Chiar nu am cuvinte …In capul meu se afla un album cu momentele din acesti ani si nu ma lasa sa gandesc …pur si simplu se deruleaza continuu in capul meu. Cati dintre voi va mai aduceti aminte prima noastra iesire !? Prima !?

Astazi la inceputul festivitatii Doamna Director a tinut un discurs si cu lacrimi in ochi spunea: “ de aceasta perioada imi aduc aminte cel mai bine, nu de terminarea facultatii sau de alte perioade…ci aceasta perioada o am si acum in memorie”, o cred pe cuvant. Nu cred ca un om poate uita perioada de licean. Este cea mai frumoasa,divina, magica, superba perioada din viata, te marcheaza . Nu stiu cum vom fi peste 10 ani, nu stiu pe unde vom fi, sper doar ca Dumnezeu sa va ajute sa ajungeti unde doriti si sa aiba grija de voi!

Vreau sa le multumesc colegiilor pentru ceea ce au fost timp de 4 ani si sper ca si dupa liceu sa ramana la fel.Profesorilor care  de multe ori au dat dovada de intelgere si ne-au invatat cat au putut sa vedem calea dreapta,le multmesc. De multe ori eram nervos ca am de invatat, dar acum pot spune ca o sa-mi lipseasca o teza ,o lucrare neanuntata ,tot stresul ala. Cand am inceput sa scriu acest articol eram cu caietele de romana in fata, incercam sa invat, dar am renuntat pentru ca mintea mea zbora pe deasupra aniilor trecuti. Si acum chiar nu ma mai intereseaza notele,  ultima nota la romana, fie ce o fi!

O sa-mi lipseasca TOT. Imi este dor de TOT !

Urmariti filmuletul si o sa ma intelegeti mai bine!

14 thoughts on “S-au dus…anii

  1. foarte frumos articolul! sunteti o clasa unita si aveti amintiri frumoase!:* intr-adevar si eu m-am gandit mult la ce-a spus dna director…anii de liceu nu se uita niciodata!

  2. pff..care amintiriiii..doamne nu ma gandeam ca imi va lipsi..am tot fost intrebata de diferiti colegi daca imi va lipsi liceu,si mereu le spuneam. nu, pentru ca vin alte perioade ale vieti si mai frumose…dar e o prostie..DA! imi va lipsi enorm liceul..m-am uitat la acest video cu noi intruna..si imi amintesc fiecare iesire pe care o organizam noi cum puteam mai bine..fiecare trezire sa prindem trenul la 5, fiecare pachet impartit in toata clasa….si toate nebuniile care le-am facut impreuna..
    liceul o fost cea mai frumosa perioada din adolescenta..

  3. Sunt fericita ca v-am intalnit pe toti! Asa de mult as vrea sa mai fim in clasa a IX-a..Multumesc pentru ca ati fost voi, copiii minunati!>:D< Of dar mi-e tare drag de voi!..Am un nod in gat…e acel nod de dinainte sa plangi..Doamne ajuta sa fim cum am fost si pana acum, sa nu ne uitam unul pe celalalt! Apropo, frumos articol!

  4. Pingback: Alcoolul nu te face mare! « Blogul lui Adi

  5. Pingback: Alcoolul nu te face mare! « Blogul lui Adi

Leave a Reply

