3 ani.

Şi uite cum trec anii…

Azi, 4 Februarie 2013 blogul face 3 ani. Aşa că diseara dau de băut, glumeam !

Mă bucur,chiar mă bucur că am rezistat aşa mult. Nu m-am gandit niciodată că mă voi ţine de treabă cu blogul. Când am început a fost doar “o poftă” care trebuia satisfăcută, nu m-am gândit că pofta o voi avea aşa mult timp. Responasabili de această poftă au fost  2 colegi care acum se regăsesc pe “lista de prieteni” (Sergiu Nicola, Marinică Andrei) care în timpul pauzelor nu aveau altceva mai bun de făcut decât să vorbească despre blog şi să-mi facă şi mai multă poftă: ” E pentru ca pofta trece gătind, Dar tot pofta vine mâncând! ” (Cedry2k)

Recunosc, la început nu am ştiut cu ce se mănâncă sau cum se mănâncă treaba cu “blogging-ul”, nu aveam prea multe idei. La început aveam articole groaznice din punctul meu de vedere. Îmi lipseau multe, dar în timp am început sa scriu mai bine, mai consistent şi cred că datorită blogului am mai prins puţină experienţă în modul de a mă exprima. Nu sunt un mare fan al literaturii sau limbi române, nici în liceu nu mi-a plăcut, iar atunci când m-am apucat să scriu pe blog lucrurile s-au schimbat. Eram puţin mai atent la ore, deoarece îmi doream să nu fac multe greşeli de exprimare, îmi doream să învăţ să scriu coerent şi să nu mă abat de la subiect ( mai am de lucrat la capitolul ăsta). Eu cred că un articol indiferent de titlu poate fi interesant dacă găseşti cuvintele potrivite.

Îmi aduc aminte de primul articol (pe care îl găsiţi aici: “Începutul” ) , un articol în care nu ştiam ce să zic. La început eram foarte atras de numărul de vizitatori, vroiam să am cât mai mulţi (mă gândesc că orice blogger îşi doreşte un număr cât mai mare de vizitatori), dar pentru asta trebuiau şi articole pe măsura. Astăzi nu mai sunt aşa atras de numărul de vizitatori, dar pot spune că sunt mândru că am oameni ce intră aici şi citesc postările, fără să fie obligaţi. Tot timpul am încercat să fac un articol să fie pe gustul tuturor, am încercat să fiu cât se poate de sincer în fiecare articol. Ca să nu pierd şirul gândurilor, vreau să vă mulţumesc pentru că intraţi/ citiţi / comentaţi , datorită vouă mai îmi fac timp şi scriu. 

Au fost şi momente în care am fost întrebat de ce mai scriu pe blog, până la urmă nu câştig nimic. Sincer, nu pot renunţa la el, cât mai pot am să mai scriu, chiar dacă nu scriu foarte multe încerc să ţin pasul…au trecut totuşi 3 ani.

La mulţi ani!

Numa’ bine!


(click)

Un an

2 ani

4 thoughts on “3 ani.

Leave a Reply

