1.Rezumatul saptamanii

Buna ziua-seara-dimineata (depinde cand il citesti )

Se anunta a fi un articol in care nu stiu ce sa scriu si am sa povestesc cum s-a mai scurs o saptamana. M-am gandit si cred ca de acum si pana ma plictisesc la sfarsitul fiecarei saptamani voi face cate un articol care se va numi “Rezumatul saptamanii”. ( o sa ma plictisesc repede, dar fie ).

Incep cu facultatea, chiar nu vorbisem pana acum de ea. Pentru inceput pot spune ca nu-mi place, nu-mi place schimbarea asta. Totul este diferit la facultate. In rest orele sunt ok, chiar mai interesante decat la liceu.Profesorii au mai multe aere si nu prea poti vorbi mare lucru cu ei, faci ce ti se cere ,primesti cat meriti si atat. Cea mai urata  zi din cadrul facultatii este martea cand am 6 ore de matematica, o minunatie….Saptamana asta a fost una destul de buna la facultate.Am luat ceva  “bonusuri”, am facut si un experiment la fizica,mai exact: “Verificarea legii lui Balmer” (dati un search pe google daca va intereseaza, dar nu prea cred… ).

Pe langa facultate nu prea fac lucruri interesante. Putin sport, mai exact putina sala (putin mai multa ), asta pentru ca imi place sa transpir. Seara prefer sa fac niste plimbari si pe langa asta cea mai importanta activitate: “să dorm”.

Saptamana s-a incheiat destul de bine. Nu am lasat lucruri nerezolvate. Ca sa nu uit:

Cum multi stiti sau nu stiti, Luni ( 8 Octombrie) a fost ziua mea de nastere. V-am spus ,dar cum mie imi place sa ma repet am sa o fac si aici: Va multumesc mult pentru urari , va multumesc mult ca an de an tineti minte cand vine ziua mea si imi faceti o surpriza deosebita. Va doresc multa sanatate, fericire si bafta in tot ceea ce faceti!!!

Ca sa fie si mai bine , am incheiat saptamana cu un gratar…care a fost bun si a picat asa bine. Cam asta a fost rezumatul saptamanii, nu este minunat ,este simplu si articolul care nu stiam cum “sa-l sculptez” a prins o “forma” bunicica, acum, la sfarsit.

Pe sfarsit vreau sa va spun: “Nu uitati de adevaratele valori”. Asta ii pentru ce-i care mai uita!

E ceata in orasul meu !

Pana data viitoare va las cu Daughtry:

4 thoughts on “1.Rezumatul saptamanii

Leave a Reply

