Un an nou fericit !

Şi acesta este ultimul articol din anul 2012.

Făcând o mică vizualizare la statistici acest an a fost unul destul de bun în ceea ce priveşte blogul. Am adunat încă câţiva cititori, am avut parte şi de câteva evenimente care le-am făcut cunoscute cu ajutorul blogului. Pe lângă astea am mai prins şi puţină experienţă în felul de a mă exprima. Critici au fost puţine, dar nu am dus lipsă de ele.

Pe scurt. Anul 2012 a venit cu dezamăgiri şi împliniri. Mai exact principala grijă a fost bacul, exament care l-am trecut. Partea care m-a dezamăgit este că în momentul de faţă nu fac ceea ce îmi doream,dar la anul voi face mai multă pregătire şi sper ca în final să mă văd în “uniformă“. 

Am să răspund şi la o întrebare care de obicei îmi este adresată în perioada asta:

Ce planuri ai pentru 2013, ce îti doreşti de la urmatorul an?

Planuri sunt multe şi cum spuneam mai sus îmi doresc să-mi îndeplinesc “visul” ,dar mai presus de toate îmi doresc să fiu sănătos pentru că de restul mă voi ocupa.

Asta vă doresc şi vouă: multă sănătate,fericire şi sper ca următorul an să vină cu multe împliniri. 

La mulţi ani 2013 !



Doamne ajută!

4 thoughts on “Un an nou fericit !

Leave a Reply

