“Halloween caritabil”

Am văzut un afiş cu Halloween Caritabil care tot circula pe facebook şi la care nu prea i-am dat importanţă. Pană când Sergiu mi-a zis:”Hai şi tu!“.Aşa că m-am dus şi nu am regretat.

Petrecerea a avut loc Sâmbătă seara in una din clădirile din curtea exterioară a Castelului Corvinilor. Cum spune si titlul petrecerea a fost organizată în scop caritabil.Organizatorii au vrut sa strângă cât mai multe donaţii pentru familiile cu probleme din judeţul Hunedoara.Donaţii care puteau fi de orice natură: jucării ,alimente, haine, obiecte casnice,bani etc. Pe lângă donaţii a avut loc si o licitaţie cu diferite obiecte care avea acelaşi scop,strângerea unor sume de bani pentru aceste familii.

A fost o seară destul de plăcută, am cunoscut câteva persoane noi, am ascultat puţină muzică. Pe langă piesele de pe CD a fost invitat si Alex Petrea un prieten si un chitarist excepţional. Pe Alex Petrea îl puteţi găsi aici (facebook , youtube ).

Pe lângă muzică câţiva membrii din asociaţia Castelul din Carpaţi ne-au prezentat o mică sceneta din curtea interiora a Castelului. O scenetă ca de Halloween cu nişte “morţi care au înviat” . (nu vin cu mai multe explicaţii pentru ca-i Luni …)

În concluzie a fost o seară frumoasă,lumea s-a distrat şi lucrul cel mai important a fost că s-au strâns donaţii.

Aici aveti nişte poze făcute de Sergiu Nicola-click.

Până data viitoare vă las o piesă de la Cedry2k:

One thought on ““Halloween caritabil”

Leave a Reply

