Straja 2012

Hi,

Spuneam in articolul precedent ca am sa povestesc cum au fost cele 4 zile la Straja .Totul a fost foarte frumos .

Sa va spun putin cum au decurs zilele( o sa incerc sa nu va plictisesc si nu am sa povestesc detaliat ) :

In prima zi ne-am trezit la 5 dimineata ,apoi ne-am dat 2 palme sa fim “fresh ” si ne-am intalnit la gara din Hunedoara .Din Hunedoara am plecat la Simeria .Cel mai enervant din punctul meu de vedere erau sutele de bagaje care le trageam dupa noi .Ajunsi in Simeria am avut de stat 1h dupa trenul care ne ducea spre Lupeni .In decurs de o ora ne-am incalzit putin ,am facut cateva poze ,cateva glume bune…cateva glume “stricate ” :)) .Ne-am suit in trenul catre  Lupeni unde am si stat vreo 4 ore ,dar a fost distractiv .In prima parte am inceput cu niste  jocuri de carti …Era foarte frumos  cum cu cat inaintai mai mult peisajul devenea tot mai alb, tot gen “basm”.Am inceput sa va povestesc din tren si nu v-am spus de ce am ales aceasta ruta ,cand puteam sa mergem cu autocarul .Toti ne-am gandit ca este  mai ieftin , mult mai distractiv si   mai sigur . Ajunsi in Lupeni am luat niste ocazii si am urcat in statiunea Straja : “noi am mers cu JEEP-ul” (stiti voi ) .In prima zi m-am dat cu bobul pentru ca deja se dusese jumatate din zi .In prima zi am si adormit pe la 2 pentru ca eram foarte obosit ,prima zi a fost de acomodare .Si acum vreau sa ma dau mare : Eu si un coleg de al meu (Iulian) am pregatit masa pentru cei din cabana ,sper ca v-a placut si stiti cat de mult im i place sa imi petrec vremea cu voi.

In a-2a zi ,am iesit din cabana cu gandul sa-mi inchiriez skiuri .Asa am si facut.Dupa un drum cu 100 de scari si niste clapari foarte grei  am ajuns pe partie . Am pus skiurile in picioare si am zis ca am facut cea mai mare greseala pe ziua aia .Cum eu sunt un amator la schiat (skiat ) dupa 15 min am vrut sa le duc inapoi si sa-mi iau placa .Vreau sa spun ca stateam pe partie si nu ma miscam ,daca o faceam picam . Am reusit intr-un final sa fac “plugul” si macar stiam ca ma pot oprii ,apoi incet incet am reusit sa iau si curbele .Mi-am luat cam 2 ore pana sa incep sa cobor de pe partie ,dar va pot spune si demonstra ca prin munca totul se poate. Seriile le petreceam cu plimbari , multe jocuri si glume ..restu nu se spune :)) .In a-2a seara am aflat ca eu cand dorm vorbesc :)) .

In a-3-a zi am fost suparat cand am mers pe partie si am vazut ca era plina de gheata si ceata .Am mers sa mancam ceva cald ,iar cand am iesit un soare foarte aratos  si-a facut aparitia,iar ca totul sa fie perfect pe partie nu mai era gheata.Am mers toti pe partie si am stat pana seara pe la 7 .Vreau sa spun ca este foarte frumos sa schiezi cu noctura aprinsa .Si de la prima zi ca amator in ski ,pot spune si dovedi ca am progresat mult ,am ajuns sa fac partia de sus pana jos fara nici cea mai mica problema .Dupa schiat am mers la o masa calda .Ajunsi la cabana ne-am jucat un joc pana la 6 dimineata .Jocul se numeste “mafia ” si se joaca cu ajutorul cartilor sau biletelor .O sa detaliez acest joc in alt articol ,dar va spun ca creeaza dependenta (pe riscul vostru ) .

Am mai dormit 2 ore ,iar la 12 am plecat .

Cateva poze :


 
10 thoughts on “Straja 2012

  1. Mafia creeaza dependenta
    hahahahahaha !

    E super smecher jocul si d-asta il jucam toti ca disperatii .. nu pentru ca creeaza dependenta :)))
    Am facut fain ma , data viitoare facem si mai fain !
    As fi vrut sa aiba Kyky blog sa povesteasca intregii lumi despre aventurile ei gen :”Kyky si roata de masina”,”Kyky si Vodka”,”Kyky si ‘Hai sa mergem la Uricani’ ” etc. 🙂

Leave a Reply

