Primul vot.

Am vrut sa las o perioada blogul, dar uite ca nu l-am lasat.

Astazi cand am intrat am vazut foarte multe mesaje la spam, primesc mail-uri de la wordpress, ma cam enerveaza. Cand o sa termin cu perioada asta mai incarcata o sa ma ocup si de blog mai mult, pana atunci va multumesc ca mai intrati pe aici.

Acum sa vorbim putin despre alegerile din orasul meu.

Dupa cum stiti au avut loc alegeriile pentru un nou primar in Hunedoara (ca o mica paranteza: Primul meu Vot,dezamagit! ). Voi, cei care ati mai intrat pe blog ati vazut ca am postat un articol cu titlul: ” Minciuni din partea unor mincinosi” ( Click) . In acel articol vorbeam despre niste fluturase primite de la Domnul Viorel Arion in care gasim niste promisiune care iti fac inima sa bata cu putere cand te vei gandii la Hunedoara.

Spre uimirea mea Domnul Viorel Arion a iesit primar. Partea nasoala ii ca hunedorenii nu au votat cu mintea/sufletul. In timpul campaniei oamenii Domnului Viorel Arion imparteau tricouri, pixuri, sacose, brichete, mici, bere…In timpul campaniei am avut parte si de un niste invitati pe masura, nume grele din tara noastra: Guţă şi Sandu ciorbă. Asa oameni, asa mentalitate…

In prima zi cand am aflat cine a iesit primar ma gandeam ca oamenii sunt foarte usor de cumparat. Orasul nostru plin de oameni s-a transformat in oras plin de tigani. Din nou s-a vazut ca “vagabonzii au banii si banii aduc puterea”. Orasul se duce se in jos si imi pare rau pentru hunedoreni si pentru Hunedoara, tin mult la orasul in care am crescut si care m-a ajutat sa ma maturizez. In mare parte pentru tot ce urmeaza este vina oameniilor : DESCHIDETI-VA OCHII!

Ma gandesc si ca poate noul primar va face ceva pentru oras, desi un om care s-a manifestat tiganeste in timpul campaniei nu stiu cate ar putea face. Am auzit si ca unii ar fi primit bani pentru ca au votat cu dansul, asa-i in Romania.

Ma bucur ca inca 40% din populatia hunedoarei (si cred ca nu ma insel la procente) mai gandeste cu CAPUL.

Va venii si vremea dreptatii !

7 thoughts on “Primul vot.

  1. @ Adi,
    Salut !
    Îmi pare rău că ai rămas dezamăgit după alegerile locale din 10 iunie 2012 !
    Asta-i ROMÂNIA și trebuie să ne obișnuim cu ea !
    Ca unul care am trecut prin multe , scârbit de campania electorală de la noi din ROMÂNIA,neafiliat nici unui partid politic, iubitor de orice fel de muzică mai puțin de MANELELE celor care i-au dedicat osanale lui TB în toamna lui 2009, pe timpul mincinoasei campanii electorale și-n ziua votării , eram bine mersi la :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
    Mulțumesc pentru vizită și like !
    Nu descuraja , mergi înainte !
    Mai ai multe de îndurat până vei ajunge la vârsta mea .
    Este însă în PUTEREA NOASTRĂ de a face ceva :
    să VOTĂM cu MINTEA la ALEGERILE PARLAMENTARE
    nu cu INIMA mințită de IPOCRIȚi și OPORTUNIȘTI !
    Cu prietenie,
    Alioșa.

Leave a Reply

