I can.

Gata ,a fost -> s-a dus .Gata, mi-a ajuns!

Nu am mai trecut pe aici ,pentru ca am incercat sa savurez si ultimele clipe fericite ale acestei vacante.Stiu ca va urma un an greu ,un an in care o sa imi bat capul ,un an in care nu o sa stiu cum sa-mi impart timpul.Acest an ,ultimul an ,ma va ajuta sa-mi pun “ ciment peste vis ,sau vor pica toate caramizile stranse ” .Sincer am putine emotii pentru BAC ,dar sunt sigur ca acest BAC il vom privi mai serios,si la sfarsit toti vom fi declarati “ADMISI”.

In rest nu prea stiu ce sa spun ,sau adunat multe ….Oficial am inceput si scoala de soferi ,chiar am stranse 3 ore la condus :)) .Totul merge foarte bine ….incep sa-mi pierd gandurile care ar trebuii puse in acest articol.

Ba ii ultimul an ,voi vedeti cum au trecut 3 ani .Va mai aduceti aminte cand ne-au strigat ca fiind boboci ,va mai aduceti aminte prima iesire ,cand …am un nod in gat.

SPER CĂ ULTIMUL AN VA RAMÂNE ISTORIE ,in stilul XII-B.

P.S: Puteti incepe aici ” To do list ”

Titlul nu isi are rostul :))

 

7 thoughts on “I can.

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Leave a Reply

