De ce blog ?

De ce blog ?

O întrebare pe care am primit-o şi la care nu am răspuns niciodată.

Blogul l-am făcut datorită prietenilor care mi-au făcut poftă prin discuţiile pe această temă. Am vrut să văd dacă este greu să aştern pe o foaie virtuală gândurile,trăirile, etc. Sunt zile în care mâna îţi zboară pe tastatură de parca  faci asta de o viaţa precum  un scriitor , dar sunt zile în care îţi storci creirul pentru câteva rânduri, care oricum au un gust amar, rânduri seci.

Nu am vrut să demonstrez nimic prin acest blog. Nu am vrut să fac pe deşteptul. Nu am vrut să acuz pe nimeni …Tot ce mi-am dorit a fost să fiu ascultat, lucru care s-a întamplat de multe ori şi acest lucru m-a făcut să rămân in blogosferă.Nu sunt prea activ deoarece timpul este un duşman foarte mare în aceast perioadă. Când am fost activ am văzut că şi voi aţi fost activi, defapt activitatea voastră (la mine pe blog) este încă un factor care mă ţine în blogosferă . Lucru pentru care vă mulţumesc!

La capitolul “tematică” nu m-am gândit niciodată, pur şi simplu am scris tot ce mi-a venit la mână. Dacă am simţit că trebuie să împartăşesc ceva cu voi, am făcut-o, şi am încercat să fie în cel mai bun şi original mod . Mi-ar fi plăcut să mă pricep mai mult, să scuip adevărul şi întâmplările care le scriam în articole prin cea mai pură formă de literatură.

Pe scurt: blog datorită poftei pentru libertatea de a împartăşi niste idei.

Şi în final, multe mulţumiri acelor 109 persoane care au dat un “Like” pe pagina de facebook a blogului [click] . Şi un mulţumesc mai special persoanei care a dat “Like-ul” cu numărul 100: este vorba despre Iulia Vinerică. Sper să mai intri pe blog, promit (sau mai bine nu) să fac articole cât mai interesante!

Finish!

3 thoughts on “De ce blog ?

  1. Experiența vine cu timpul, trebuie doar să fi perseverent! Încearcă să scrii cât mai mult de acum înainte, măcar 3-4 articole pe săptămână și ai să vezi că treaba o să meargă din ce în ce mai bine! Felicitări pentru timpul adunat în blogosferă și pentru aprecierile de pe pagina de facebook. Să ne citim cu bine, prietene!

Leave a Reply

