“Relatiile între baieţi si fete în ziua de azi”

Am revenit,cu greu, dar am revenit !.

Am ales acest articol deoarece zilele trecute am citit ceva şi am zis să vă descriu punctul meu de vedere privind:” “Relaţiile între baieţi şi fete în ziua de azi”

Sunt foarte supărat în ceea ce priveşte relaţiile dintre oameni, lipsa de iubire şi idioţeniile care sunt băgate în capul oameniilor prin televizor. Toate astea duc la un dezechilibru între oameni.

Mă tot gândesc la cei care rămân în urma noastră.Mă gândesc la copiii ăia care nu mai vor o îmbraţişare, să nu mai vorbim de sentimente , pentru ei este doar un cuvânt din DEX,dar constat că nu este vina lor.

O problemă majoră este mass-media. Mass-media nu mai promovează sentimentul de dragoste. Nimeni nu mai simte nimic, toţi au uitat de partea în care îmbrăţişezi persoana iubită şi simti cu adevărat cât de mult o iubeşti. Acum totul este cu aluzie sexuală. Cum? Simplu…în 2 minute se cunosc, peste 5 minute băiatul este în fundul gol, iar femeia cu fusta în cap…şi făcând sex se gândesc la iubire. Nu mai contează că au 15 ani ( am auzit şi cazuri sub 15 ani), nu mai conteză că nu sunt căsătoriţi.

Am adus în discuţie căsătoria deoarece o putem lua ca o măsură de protecţie. Când eşti căsătorit îţi iei un angajament, trebuie să fii fidel/ă partenerei/partenerului de viaţă. Mulţi se căsătoresc pentru că au o anumită vârstă şi problema este că ei/ele au fost obişnuiti să aibă o mulţime de relaţii, lucru care nu te ajută să rămâi aşa uşor la o relaţie stabilă,nu vei putea rămâne fidel/ă. Asta este una dintre probleme.

Un sfar bun ar fi să lăsaţi fetele proaste, nu le mai căutaţi pe alea care dupa 30 de minute sunt “cu fusta în cap“. Sunt multe, multe fete care fac asta,dar nu o fată dinaia îţi doreşti. Gândeşte-te că într-o zi vei vrea să te căsătoreşti şi dai peste o astfel de fată care toată viaţa şi-a petrecut-o în deztrăbălare. Gândeşte-te că poate vei avea o fetiţă cu ea, iar cel mai bun sfat pe care îl poate primii de la “maicăsa”  este să fie o panaramă, cum a fost şi ea…M-am adresat băieţilor, dar şi fetele pot învăţa din asta,doar schimbaţi un cuvânt şi tot ce este scris vi se va adresa vouă.

Să nu credeţi că dacă toată viaţa aţi trăit-o în deztrăbălare urmaşii voştri vor fi mai buni. Nu,nu vor fi mai buni…vor fi un mare dezastru. Şi ar fi păcat să laşi în urma ta un dezastru..

Eu zic să vă gândiţi puţin la unele situaţii, să staţi şi să analizaţi. Nu trebuie să mă ascultaţi pe mine, eu doar am încercat să vă dau un sfat.

Numa’ bine!


Când am timp o să mai scriu câte un articol, trebuie să scriu deoarece mi-am cam ieşit din “mână”.


https://www.youtube.com/watch?v=4xFkbLbVi04

3 thoughts on ““Relatiile între baieţi si fete în ziua de azi”

Leave a Reply

