2 Martie.

Deşi pe pagina de facebook a blogului am anunţat articolul ieri, numai astăzi am reuşit să-l public. Nu am mai scris din lipsă de timp, am spus şi în articolele trecute că nu prea am timp de blog deoarece ma împart între facultate/ pregătire / sport / şi în timpul liber încerc să mă relaxez …dacă se poate spune aşa.

În dimineaţa asta ma trezit soarele. Deşi în mare parte urăsc să fiu trezit, m-am bucurat când am văzut soare pe cer.

Eu iubesc iarna.Îmi place pentru că are cele mai plăcute sărbători din an, îmi plac sporturile de iarnă şi sincer nu mă deranjează frigul. Dar cu toate astea mă bucur că a venit primăvara. Mă bucur că pot să mai scap de haine, mă bucur că s-a mai mărit ziua ( chiar am citit zilele astea un articol pe internet în care zicea că lumea devine foarte posomorâtă din cauza lipsei luminii soarelui), şi nu sunt singurul care se bucură… chiar şi câinele este mai fericit şi mai zvelt când îl scot afară.

În rest am un program cam aglomerat,iar problema este că nu se anunţă a fi mai lejer. Cel puţin în următoarele 3-4 luni lucruile vor fi aglomerate. Sunt din nou în acea perioadă dupa pauză în care îmi găsesc greu cuvintele şi după cum se observa mă abat de la subiect…dar mă rog...a venit primăvara.

Vă doresc un weekend plăcut, profitaţi de vremea bună şi ieşiţi să faceţi plimbări.

Anunţ: Dacă eşi hunedorean sau din altă zonă şi vrei să fotografiezi răsăritul sau doar să îl priveşti, eşti invitat la “Hunedoara la Răsărit” (Intalnirea are loc Duminica, in data de 3 Martie, in fata Catedralei din Centru Vechi la ora 06:00.).

Până data viitoare vă las o piesă:

5 thoughts on “2 Martie.

  1. Ohh, crede-mă că am profitat de vremea frumoasă; am ieşit zilnic! 😀 Cred că toată lumea se bucură că a venit primăvară! În ceea ce mă priveşte pe mine, e anotimpul meu preferat !

Leave a Reply

