O nouă pasiune !

Dacă tot a fost “valentine’s day“, m-am gândit să vin şă să vă povestesc despre cât de mult îmi iubesc noua pasiune.

Vă spuneam într-un articol (click)  că am achiziţionat o nouă jucărie. Mai exact un aparat  DSLR,este vorba despre un Canon 1100 D cu un obiectiv 18-55 mm. Aparatul l-am cumpărat de pe f64.ro , un site unde găseşti tot ce ţine de: echipamente fotografice,aparate foto,accesori etct. Ideea cu aparatul a venit încet. La început nu dădeam prea mare atenţie aparatelor sau fotografiilor, dar lucrurile au luat o întorsătură placută ( zic eu ).

Ca orice om sunt atras de tehnologie. Şi îmi plac lucrurile care devin mai performante. Am avut un aparat digital, tot un canon. Nu era nimic performant la el, era un simplu aparat care îl luam cu mine la ocazii. Cu timpul m-am plictisit de el şi am început să mă gândesc la ceva mai bun.Mai târziu, un prieten şi-a cumpărat un DSLR. Vă spun că atunci când am atins prima dată un DSLR şi am văzut ce poate face am zis: ” trebuie să-mi iau şi eu unul”. L-am luat şi a început să-mi placă…

Până acum sunt foarte mulţumit de el, îşi face treaba cum nu se putea mai bine. Singura problemă este că încep să-mi doresc tot mai mult, adică îmi doresc un obictiv nou care este foarte scump, dar până atunci o să mă mulţumesc cu ce am. Pentru cei care sunteţi interesaţi de poze am făcut în “sidebar” o legătură către profilul meu de pe site-ul 500px.

Cu ocazia asta vreau să-i mulţumesc lui Sergiu Nicola pentru că m-a ajutat să mă acomodez cu aparatul.

Până data viitoare vă las o piesă:

Numa’ bine!

7 thoughts on “O nouă pasiune !

Leave a Reply

