“Sfârşitul lumii”

Sigur aţi auzit şi voi ştirea sau glumele tâmpite pe tema :”Sfârşitul lumii”.

Mie mi se pare că lumea din ziua de azi înghite rahat foarte uşor şi din nou uităm să ne concentrăm pe lucrurile care contează cu adevărat. Cred totuşi că în momentul de faţă ar trebuii să lăsăm zvonurile şi să începem să mai hrănim si partea spirituală. Noi am devenit nişte roboţei care nu ştiu să iasă din monotonia de zi cu zi.Se spune că am evoluat foarte mult,dar sincer mie mi se pae că stramoşii noştri erau mult mai inteligenţi ca noi. Eu unul prefer să nu-mi bat capul cu teme precum “sfârşitul lumii”.

Pe lângă zvonuri şi alte aiureli am văzut o emisiune despre apocalipsa în care oamenii îşi construiau buncăre, îşi luau provizii, se antrenau şi alte prostii care cred că îi vor salva. Bineînţeles, prostia din America îmi dă fiori, dar este cât se poate de clar că un buncăr nu te va salva de apocalipsă şi chiar dacă ar face-o….ar fi fară sens.

Pe lângă astea chiar şi oamenii de ştinţă au spus că nu va avea loc nici un sfârşit,dar oamenii care încă mănâncă rahat preferă să creadă orice şi acceptă să trăiască după cum vor alţii.Trist…

Haideţi să trăim şi să lasăm universul să-şi facă rolul. Sfârşitul nu este scris într-un calendar sau nu poate fi ghicit de către un om care a avut un vis urât. Sfârşitul va veni când se va sfârşi.

Cu asta am încheiat.

 

7 thoughts on ““Sfârşitul lumii”

  1. Pingback: My Homepage

Leave a Reply

