Am avut o mică pauză!

Bună seara-dimineaţa-ziua…nu contează.

A trecut ceva de când nu am mai scris pe blog,mai exact din 4 Decembrie. Au fost nişte zile destul de “pline” în care nu am mai dat pe blog,dar voi încerca să fac puţină activitate şi în acest domeniu.

Unul din motivele pentru care nu am intrat a fost şcoala.Am avut de învăţat destul de mult,mai ales la chimie (am făcut chimie într-o lună cât nu am făcut în 12 ani). Partea mai urâtă vine dupa vacanţă,dar asta contează mai puţin.

Pe langă învăţat internetul pe calculator îmi merge foarte urât. Am avut ceva probleme cu el, l-am dus la reparat,iar de atunci internetul merge de zici că stă. Sincer nu ştiu de ce l-am dus la reparat când puteam si eu schimb un hard şi sa instalez un windows. Nici acum nu merge mai bine, dar lăsând nervii deoparte cred că pot scrie un articol.

Oficial am luat vacanţă. O vacanţă în care mi-am propus să dorm foarte mult,deoarece ultimele săptămâni au fost cam obositoare şi lipsa somnului se resimte.Pe lânga somn mi-am propus să ma joc cât mai mult cu “noul meu copil” este vorba despre un aparat foto-  Canon 1100D , pe care l-am dorit foarte mult. Pentru început pot spune că sunt mulţumit de aparat, îşi face treaba foarte bine.

Am intrat pe blog şi am văzut că mai am vizitatori chiar şi atunci cand nu postez şi vreau să vă mulţumesc pentru acest lucru. Nu prea mai am multe de spus, am să mai vin cu un articol si înainte de Crăciun.

Până atunci vă las puţină muzică:

:

3 thoughts on “Am avut o mică pauză!

  1. Pingback: O nouă pasiune ! | Blogul lui Adi

Leave a Reply

