“Problemă rezolvată”

În final am rezolvat si “problema” cu calculatorul.

Mai exact aveam o eroare când aprindeam calculatorul. Eroarea era la fisierul “Boot.ini”. M-am gandit sa sterg fisierul de tot: “aşa că l-am şters”…Şi fara acest fisier  calculatorul îmi afisa aceeaşi eroare. Bun..Am căutat pe google şi am găsit diferite soluţii pe care le-am încercat dar fără rost. După un timp un prieten mi-a trimis o rezolvare de pe alt site, care suna cam aşa:” trebuia sa refac acel fisier, apoi restart..si eroare rezolvata”. Da,au avut dreptate . Nu mi-a mai aparut eroarea ,dar nici calculatorul nu s-a mai aprins.

Aşa că am luat calculatorul şi l-am dus la cineva mai priceput. Ei mi-au spus că este stricat hard-ul. Problema nu era aşa mare,dar din păcate calculatorul nu mai recunoştea hardul….aşa că am pierdut tot,tot ce aveam pe hard.

Deci în momentul de faţă sunt în curs de “colectare”. Trebuie sa strâng cam tot ce aveam, trebuie sa mai instalez câteva programe şi totul va fi ca la început.

“Cum spuneam…tehnologie de doi bani!!! ”

Până data viitoare vă las o piesă:

3 thoughts on ““Problemă rezolvată”

Leave a Reply

