Balul Bobocilor Colegiul National de Informatica 2012

Îmi cer scuze, ştiu că astăzi era zi de “Rezumatul săptămânii”  ,dar cum astăzi nu am prea avut timp de stat la calculator am zis să vin cu articolul care trebuia scris ieri,iar mâine să vin cu “Rezumatul săptămânii”.

Să intrăm în subiectul articolului.

Vineri 2 Noiembrie 2012 a avut loc Balul Bobocilor al Colegiului Naţional de Informatică-Traian Lalescu din Hunedoara (click-video promo), la care am fost si eu prezent. Tema balului a fost:”Supereroii“, o temă destul de originală şi interesantă. Cine nu a visat până acum să aiba super-puteri sau cine nu şi-a dorit măcar o dată în viaţă să existe “Superman”?

Evenimentul a fost deschis de către profesorul de religie al liceului ( Toma Radu), un om deosebit cu care ţi-ai dorii să schimbi 2 vorbe. După mine domn’ profesor a fost destul de emoţionat, dar a scăpat rapid de emoţii şi s-a impus chiar dacă unii din sală strigau diferite cuvinte…(mentalitate de ţigan). Apoi a urmat prezentarea perechilor care au fost în număr de 10 si s-a trecut la probe.

Ca de obicei,ca la fiecare bal ,am avut urmatoarele probe: proba de cultură generală, proba de dans, proba de impresionare si proba surpriză.(sper că nu am scăpat ceva…)

Proba de cultura generală a venit cu nişte surprize destul de amuzante, nu am să spun mai multe aici pentru că ştiu că bobocii au avut emoţii si poate din această cauză unele răspunsuri au fost aşa “amuzante”. Proba de dans s-a ţinut pe perechi, fiecare pereche trebuia să arate cât de bine se descurcă la dans pe diferite stiluri de muzică.

Probele de impresionare au fost si ele destul de reuşite, fiecare a făcut ce a ştiut mai bine. Un număr care mi-a plăcut mult a fost când unul dintre participanţi a făcut beatbox şi a sunat foarte foarte bine,dar toate au fost frumoase. Ce nu mi-a plăcut a fost ca s-au ţinut prea multe probe de pantomimă, nu spun că nu au fost reuşite,dar au fost prea multe pentru a mai ţine publicul in suspans.

A mai fost şi proba surpriză, probă în care fiecare echipă extrăgea un bilet pe care era dată o provocare (putem să-i spunem şi aşa). Provocările au fost urmatoarele: să adune din sală 5 chei, să adune din sală 5 telefoane, să mănânce un biscuite şi să încerce să fluiere, fata să facă schimb de papuci cu băiatul şi sa defileze puţin prin faţa publicului. Fiecare pereche s-a descurcat bine la această probă.

Printre aceste probe au mai fost prezenţi nişte tineri cântăreţi: Maria Dumitrescu , Seru (click– pentru video de la bal ) şi Diana SicoeFiecare a interpretat un stil diferit de muzică. Acum vreau să-i cert puţin pe ce-i care atunci când s-a cântat muzică populară au ieşit din sală. Sunteţi o adunătură de nimicuri, daca erau manele sigur eraţi pe scaune de fericire, dar ce ţine de folclorul românesc nu vă place. Dacă tot aţi părăsit sala de ce nu părăsiţi si ţara?! ( nu de alta, dar in Romania vrem să rămână oameni care încă apreciază folclorul). Şi fetele de la Asociatia Anti-drog ne-au prezentat un dans.

Invitat special a fost Bitză,care şi-a făcut treaba şi probabil a mai strans câţiva fani.( pe mine nu m-a “cucerit”)

A fost cel mai frumos bal, ca întotdeauna. Felicitari organizatorilor,felicitari tuturor bobocilor si le urez să aibă parte numai de lucruri bune la Colegiul Naţional de Informatică- Traian Lalescu.

9 thoughts on “Balul Bobocilor Colegiul National de Informatica 2012

  1. Ma bucur ca a iesit bine balul, ii felicit pe toti organizatorii! Imi place foarte mult Bitza si imi pare rau ca nu am putut sa asist la bal, dar cu toate astea tot am pus mana pe un autograf. 😀

  2. A mai fost si proba rochiilor de seara 😀 Iti multumim si ma bucur sa aud doar pareri pozitive! Chiar ma bucur ca ti-a placut, desi au fost cateva stangacii, asta este…nu exista perfectiune :).

Leave a Reply

