2. Rezumatul saptamanii

Se pare că chestia asta cu “Rezumatul săptămânii” îmi salvează blogul de lipsa de activitate. În articolul trecut spuneam că o să mă plictisesc repede de seria asta de articole, dar dacă mă gândesc mai bine, nu deranjează.

Problema stă în felul următor. Aş fi venit în fiecare zi cu câte un articol, dar chiar nu am timp. Mă împart între facultate, sport şi timpul meu liber . În timpul liber aş prefera să nu fiu în faţa calculatorului, deci slabe şanse să fiu pe blog. Văd că numărul de cititori pe zi a crescut şi vă mulţumesc din suflet că mai daţi câte un ochi pe aici.
Încep iar cu facultatea pentru că nu este prea “importantă”. Lucrurile merg destul de bine, am avut un nou experiment, de data aceasta la chimie: “Determinarea PH-ului cu ajutorul electrodului de sticlă” (daţi un search pe google dacă vă interesează), la care se pare că m-am descurcat destul de bine, am luat un 10. În rest facultatea merge bine, sper doar că la anu’ să fac ce-mi place.

Săptămâna asta a trecut destul de repede, se pare că iar începe timpul să se joace cu răbdarea mea. Zilele/orele/minutele parcă nu mai au stare, pur şi simplu zboară. Odată cu timpul zburăm si noi.

Vineri am ajutat un bătrânel.

Mai exact:

Am avut ceva treaba la poştă, iar cand am intrat înăuntru vorbeam la telefon. Un bătrânel s-a uitat la mine şi ma întrebat dacă îi pot împrumuta puţin telefonul să o sune pe fiica lui care aştepta un check-in pentru zbor. I-am împrumutat telefonul şi problemele au fost rezolvate. Mulţumiri,respecte ,eu am primit complimente şi asta a fost tot.Ce-mi place să fac oamenii să zâmbească din lucruri mărunte!

Cam asta a fost toată săptămâna. Nu ma întind că timpul zboară şi sigur nu reuşesc să-l prind.

Sper sa reuşesc să-mi fac apariţia mai des pe blog. Până data viitoare vă doresc o săptămână cât mai plăcută.

One thought on “2. Rezumatul saptamanii

Leave a Reply

