Sambata sportiva 2012

Daca ai mai dat un ochi pe acest blog, stiai ca in 2011 am facut un articol : Sambata Sportiva (2011) , asa ca astazi am zis sa o fac din nou.

Zis si facut. Ca de obicei am ales bicicletele.

Bun .Sambata dimineata, ca si data trecuta ne-am confrunat cu cateva probleme tehnice: rotile prea moi , frana nu-si facea treaba, scaunul prea jos. Toata treaba ne-a luat cam 2 ore.

La ora 12 am dat start la “Sambata sportiva”.

Am ales acelasi traseu ca si anul trecut, adica Hunedoara-Deva (1h:30 min ). Partea interesanta a fost cand am ajuns in Deva si eram prea odihniti, prea plictisiti, ceva de genul: ” doar atat, anul trecut a parut mai mult…hai sa-i mai dam” .

Am mers… am mers, si am vazut Ilia -22 km.

Ba !? Mergem la Ilia…DA!

Drumul Deva- Ilia a fost si el unul deosebit,cu peisaje pe masura. Îi chiar păcat sa nu faci astfel de iesiri . Toamna este anotimpul perfect : nici prea cald / nici prea frig , este perfect. Si inca un lucru bun la acest anotimp ii ca nu ai nevoie de mancare, este plin de : mere, gutui, struguri, prune..s.a.m.d.

Ajunsi in Ilia am mancat,am baut (apa ) si pentru ca nu am vrut sa mai vedem aceleasi peisaje ne-am intors pe o ruta ocolitoare. Aici a fost prima greseala: “pe bune, ganditi-va bine…noi nu am prea gandit“,dar pentru ca nu am gandit am avut parte de si mai multe peisaje . Natura este minunata.

Intr-un final am ajuns inapoi la Deva, seara incepuse sa-si faca prezenta. Aici apare si a2-a greseala: ” nici unul nu avea far, doar eu am avut un stop cu leduri care a prins foarte bine“. Drumul Deva- Hunedoara a fost cel mai dificil. Glumele si rasetele au inceput sa dispara, oboseala isi face simtita prezenta. Pauze tot mai mari s.a.m.d. Si da, Hunedoara :teferi ,plini de praf, si cu picioarele ….

Plecare 12:00 ,sosire 21:00.

Facand un rezumat la aceste ore in care am dat din picioare: totul a fost minunat. Corpul si-a aratat adevarata valoare, bicicletele si-au facut si ele datoria, vremea a tinut cu noi. Superb.

Hunedoara-Deva ~20 km apoi Deva- Ilia ~22 km. Adunati ,inmultiti cu 2 si va dati seama cat am mers fata de anul trecut.

Vreau sa dorm. Pana data viitoare : Numa bine !

O poza cu ruta.


11 thoughts on “Sambata sportiva 2012

  1. Pingback: URL

  2. În Hunedoara şi în Orăştie, investiţii modice Montarea decoraţiunilor a început, de asemenea, şi în Hunedoara şi Orăştie. În ambele municipii, primăriile folosesc vechile instalaţii şi decoraţiuni, pentru a economisi bani din bugetul local. „Investim 55.000 de lei pentru tot ce înseamnă pregătiri de sărbători, iar asta, pentru a face câteva economii. Folosim ornamentele de anul trecut. Unele au fost reparate, am mai schimbat din beculeţele arse şi suntem convinşi că vor arăta foarte bine. Vom avea mai mulţi brăduţi de Crăciun – unul mare, în centru, pe care îl vom aprinde în seara de 3 decembrie, şi alţii mai mici prin cartiere. De asemenea, am asigurat brazi pentru toate instituţiile din municipiu, inclusiv şcoli, grădiniţe şi briserici“, a declarat primarul Orăştiei, Alexandru Munteanu. Hunedorenii, de altfel, se vor putea bucura şi ei, în curând, de un brad de 20 de metri înălţime şi de mii de beculeţe colorate, care vor împânzi municipiul de pe Cerna. Potrivit lui Puiu Radu, consilier al primarului municipiului Hunedoara, bani nu s-au cheltuit decât pe manopera de montare a decoraţiunilor. „Vom avea străzi frumos împodobite, cu diferite figurine ornamentale cu specificul sărbătorilor de iarnă, şi le vom aprinde în seara de Moş Nicolae“, a precizat Puiu Radu.

  3. Pingback: Home Page

  4. Pingback: cheap electric cigarette

  5. Pingback: spring door closer

  6. Pingback: Check Out Your URL

  7. Pingback: http://www.dailystrength.org/people/2333826/journal

Leave a comment