“Ca în Romania…”

Sunt nervos!

Da, am si motive. Cel mai mult si cel mai mult ma supara tara asta de nimic.

Ieri am fost la Kaufland sa fac niste cumparaturi de om pofticios ce sunt. Partea frumoasa era ca nu am pus prea multe in cos si chiar ma gandeam ca nu o sa las multi bani. Ajung la casa …tic…tic…tic..150 lei. Ba deci !? 150 de lei pe o plasuta de mancare. Las-o in mama ei de treaba. Deci sunt foarte curios cu cat vin produsele alea in magazin si cu cat le vand ei defapt.Si te mai miri de ce nu are lumea bani,de unde naiba sa aiba bani cand nu au locuri de munca sau au dar degeaba…. un om de rand cu un salariu de 7/8 milioane trebuie apreciat ca reuseste sa traiasca luna de luna,trist. Dupa ziua de ieri am zis ca nu mai fac cumpraturi , mi se pare ca sunt furat pe fata.

O alta problema. 

Tot ieri am deschis televizorul si butonam de la un program la altul cand am vazut o stire foarte frumoasa:”

Nu mai sunt bani pentru testarea alcoolemiei (click)

Tara de tot rahatul. Cum sa nu mai fie bani, unde sunt banii? Sunt in masiniile si casele celor de la putere…

Hai sa ne imaginam un scenariu:

Un om (betiv) beeeaaa si se suie in bmw-ul lui. Face accident, refuza fiola ,iar la spital medicul spune : nu pot face testul din lipsa fondurilor . Dosarul este facut, dovada ca el era beat lipseste…dosarul se umple de praf …iar el scapa. Si asta se va repeta.

Tara cu oameni de nimic, oameni fara onoare , oameni care fac aceleasi lucruri in fiecare zi: intra in casa ,beau si privesc in gol, apoi dau drumul la televizor si lasa creierul sa se arda…Cred ca ii ultimul articol in care ma mai descarc pe tara asta.

One thought on ““Ca în Romania…”

Leave a Reply

