“Faptă bună”

Da, astazi am facut o fapta buna. Nu am facut ceva ce ar fi facut Superman sau Batman, dar m-a facut sa ma simt mai bine pe parcusul zilei.

Cum in Hunedoara s-a deschis de ceva vreme magazinul Lidl, si cum am amintiri frumoase din alta parte a Europei la acest magazin am zis sa fac cumparaturi acolo. Asa ca pe la ora 18 am hotarat sa merg sa fac niste cumparaturi. Am facut cumparaturi si cum am observat ca cosul s-a cam umplut am hotarat sa iau un taxi pentru ca de la magazin si pana unde stau este ceva de mers.

M-am suit in taxi si am plecat.

Soferul era un om carunt trecut de a-2a tinerete asteptand probabil sa mai treaca ultimii ani si sa vada postasul cum ii bate la usa cu pensia. Un om cumsecade din cate am observat in alea 10 minute cat a durat drumul pana acasa. Cand am ajuns la bloc m-am dat jos, s-a dat si el , am scos cumparaturile :” O zi buna” si atat…

Probabil unii ati observat ca lipseste partea cand platesc….Nu stiu, dar cum ne-am luat cu vorba amandoi am uitat de “plată”. Omul a plecat eu am urcat sus, dupa vreo 30 de min imi scot portofelul din buznar, ma uit pe bon, imi numar banii si observ ca nu am platit cursa. Primul gand a fost: “Lasa acuma, nu moare el pentru 5 lei…”. Apoi parca ceva din interior ma tot batea la cap sa fac si eu o fapta buna. M-am tot gandit ca omul acela in timp ce ma ducea pe mine acasa poate prindea o cursa mult mai departe si facea niste banuti s.a.m.d.

Ce-am facut ?!

Stiam firma de unde era taxiul asa ca am sunat la dispecerat. A raspuns o doamna, i-am spus ce s-a intamplat si i-am zis sa-l trimita la mine. A venit omul a spus ca acum a realizat si el ca nu am platit…Partea frumoasa ii cand vezi multumirea din ochii oamenilor. Adica acel om chiar nu se astepta sa fac acest lucru, nici eu nu ma asteptam.

Cum spuneam si mai sus, nu am fost azi un super erou, dar mi-am facut ziua mai buna printr-un gest frumos. Si am demonstrat ca respectul aduce multumire si zambete pe buze.

O zi buna sa aveti!

12 thoughts on ““Faptă bună”

  1. frumos frumos :*:* chiar te simti mai bne dupa ce faci o fapta buna si ai o emotie asa in tne de parca iti vine sa razi intruna nu stiu:)) si eu mai am momentele mele :))

  2. bunule samaritean! 😀 adevarul e ca ai procedat semi-corect. tu nu ai uitat de plata intentionat, ci s-a intamplat din greseala. Era de datoria lui sa fie atent la asta. Oricum, sunt surprins ca mai sunt oameni ca tine.

Leave a Reply

