Leapsa Liebster

Uite ca am primit o leapsa dupa multa vreme in care am renuntat la ele. M-am gandit sa nu mai pun nici o leapsa, dar este interesanta si chiar vreau sa ma distrez “cu una”.

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i

1. 

2. Prefer sa le spuneti voi.

3.

1.De ce ai decis să-ţi creezi un blog?

Pentru ca doi colegi de ai mei imi faceau pofta cu ceva ce ei aveau si eu nu. ( Marinică Andrei , Sergiu Nicola )

2. Care este istoria ta de amor?

La 18 ani nu pot sa spun ca am o istorie.

3. Ce apreciezi in oameni?

Sinceritatea.

4. Cit de pervers/a esti?

Mult…

5. Un lucru pentru care iti este rusine pina acum?

Nu exista.

6. Ai vreo fobie?

Nu- si sper ca pe viitor voi ramane cu acelasi raspuns.

7.Cum trebuie sa arate femeia/barbatul ideal?

60-90-60 (parca asa era), glumesc. Cred ca trebuie sa aiba multe calitati in interior, in primul rand…restu vin de la sine.

8.Care este bancul tau preferat?

La cate am auzit nu am unul preferat, dar un banc cat de sec ar fi el daca este spus cum trebuie face toti banii.

9.Ce ai alege dintre o noapte fierbine petrecuta cu o/un chinez sau o/un negru? De ce?

Pe amândouă se poate? Pentru ca nu am avut parte de o chinezoaica sau “una neagra”.

10.Cum a fost cea mai tare party la care ai asistat?

A fost cel mai tare. :))

11. La citi ani ai de gind sa te insori/mariti? De ce?

Nu cred ca aici conteaza anii, cand o sa pot intretine o familie singur. Atunci!

4,5 – As dori ca persoanele care intra pe blog sa raspunda si ele la intrebare. 

Multumesc de leapsa. Îmi era dor de una.

3 thoughts on “Leapsa Liebster

  1. 11 lucru despre tine.. mi-e cel mai usor sa ti le spun.. 😀
    esti . sportiv,sincer,glumet,atent,zambaret,dilau,optimist,frumos, grijuliu,harnic (obsedat pe curatenie :)) ] si nu in ultimul rand fratele perfect 😡

    sunt 11 dar pot sa mai spun..>:D<

Leave a Reply

