Cedry2k

Acum mult timp cand am inceput sa scriu pe blog, mai aruncam cate un ochi pe alte bloguri si incepusem sa postez “Melodia saptamanii” ,sau doar asa melodii care imi placeau. Cu timpul vazand ca asta nu prea da bine la blog (dupa parerea mea) am renuntat. Dar de 2 ani, cred, am descoperit un MC pe care il ascult cu placere.

Probabil multa lume il cunoaste sub numele de Cedry2k, adevaratul nume fiind Marius Craciun (nascut in 19 aprilie 1980).

Prima melodie care am auzit-o m-a fermecat pentru rimele si modul in care era “scoasa din gura”, simteai cu adevarat ce canta (Cedry2k-Linii subtiri). Asta ma si atrage la o melodie. Cu timpul am tot ascultat, am tot ascultat…si observam ca melodiile se indreapta spre o tema mai religioasa ( dar aici nu va ganditi la cantari religioase, doar tema religioasa cu mesaje care trebuie intelese si care ne pot ajuta mult ). Cred ca asta m-a fermecat.

Albumele:

colaborari vol 1 -2005-2011

alchimia veninului aprilie 2007 !

poezie balistica – decembrie 2009

 cuvinte ce vindeca – decembrie 2010

 clipa schimbarii – martie 2012

După ultimul album MC-ul Cedry2k îşi anunta retragerea din industria muzicala dupa aproximativ 12 ani de activitate. Clipa schimbarii fiind a-4lea album solo al artistului si este plin de mesaje care tin de aspecte sociale si mai ales de chestiuni sufletesti. Cei care nu prea ati auzit, v-as sugera sa-l ascultati ,chiar daca nu sunteti obisnuiti cu acest stil de muzica incercati sa ascultati putin mesajul.

Ma duc la munte sa ma rog si sa contemplu...

Pe final voi posta un episod din emisiunea lui Oreste in care a fost invitat Cedry2k.Eu am ramas surprins de modul lui de a vorbi si de “schimbarea” in bine de care a dat dovada. Cum spunea si el intr-o melodie:”nu este un om de luat exemplu”, dar putem totusi sa ascultam cateva sfaturi pe care le gasim ascultand multe din melodiile lui.
Sper ca nu am gresit datele, daca apar ceva greseli puteti lasa un coment.

Codul lui Oreste – invitat Cedry2k

Doamne ajuta.

8 thoughts on “Cedry2k

  1. Singura noastra sansa este sa ne inrolam in aceasta MISIUNE pe care o avem de dus la bun sfarsit si care nu mai suporta amanare. E timpul pentru fiecare dintre noi sa schimbe ceva. Mahatma Ghandi spunea: “Be the change you want to see in the world.” Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume! De noi depinde. De noi, de fiecare in parte. De mine si de tine, in egala masura.

  2. Pingback: “Halloween caritabil” | Blogul lui Adi

  3. Pingback: Ce s-a întâmplat cu muzica românească? | Blogul lui Adi

Leave a Reply

