12 Mai 2012

Am reusit intr-un final sa rezolv problema la internet.

Cum!?  Simplu: Am dat disconnect / connect de 100 ori .Si toate astea doar pentru a putea scrie acest articol.

A trecut o perioada destul de lunga de cand nu am mai postat ceva pe aici, si am observat ca cititorii au scauzt. Dar azi,surpriza ,am vazut ca am avut vizitatori destui de multi si din pacate nu au avut ce citii/comenta. Asa ca acuma desi sunt frant si flamand m-am hotarat sa astern cateva ganduri pe pagina asta virtuala.

Ca sa incep de la inceput am avut mai multe de spus, am avut chiar si cateva salvari in Draft, dar am renuntat la ele deoarece nu mai pareaua interesante. Am sa va povestesc putin despre saptamana trecuta:

Saptamana trecuta elevii din clasele a-XII-a de la Colegiul National de Informatica “Traian Lalescu” au sustinut examenul pentru atestat (…la informatica :)) ). Examenul a fost impartit in 2 etape.

I- a trebuit sa tragem cate un biletel cu cerinte in: word, programare C++, baza de date (FOX.).

II- sa prezentam un proiect in html.

Nici una din probele astea nu mi s-au parut foarte grele. Am avut si putin noroc deoarece am tras niste bilete usoare…asa ca nota mea a fost foarte buna. Da, stiu, nu e 10 ,e 9.50, imi ajunge.

Tot saptama trecuta am vazut un videoclip pe internet si intrebarea din titlu suna cam asa:

Ai renunta la internet pentru un milion de dolari?

Si acuma vreau sa stiu raspunsul vostru.

Eu inca stau pe ganduri deoarece: sa zicem ca renunt la internet si primesc suma aia de bani. Sunt foarte foarte multi bani, iti poti schimba viata radical,dar, in ziua de azi totul este legat de internet. Acei bani iti pot aduce cel mai scump telefon,dar telfoanele din ziua de azi se bazeaza foarte mult pe internet. Poti sa-ti faci o casa imensa, o firma, o masina foarte scumpa…totusi daca ma gandesc mai bine as renunta la internet. Mai este o problema banii se duc, internetul ramane…dar gasim si rezolvarea: daca as avea un milion de dolari mi-as deschide si o super firma. M-am hotarat, renunt la internet pentru un milion de dolari. Acum cine o sa-mi dea banii !?

Astazi am observat ca la foamea din oras se fura si sticlele de apa. Am fost la alergat si cum sunt foarte inteligent mi-a venit ideea geniala de a-mi lua o sticla de apa. Am ajuns pe stadion, am pus sticla de apa pe scari si am inceput alergarea. Dupa ce am alergat am vrut sa beau putina apa, dar spre surprinderea mea sticla disparuse. Si drumul spre casa care trebuia sa fie relaxant s-a transformat intr-un drum prin desert.

Plictisitoare saptamana. De altele nu mai vorbesc ca intram in viata mea privata! :))

O duminica placuta!

Leave a Reply

