5 -Mai -2012

S-a dus si saptamana asta, o saptamana care in loc de 5 zile de scoala a avut doar 3. Trei zile in care am fost stresat cat pentru un semestru de clasa a-10-a.

Dupa cum stiti sau nu stiti, eu fiind in clasa a-12-a si spre nefericirea mea ma aflu in Romania am avut parte de simulari. Simulari pentru bac ( un fel de antrenament). Anul trecut oamenii care se cred destepti si fac parte din “cuvantul Romaniei” au dat o lege care prevede ca la examenul de bacalaureat sa fie instalate camere web. Inca nu sunt de acord cu aceasta lege. Ok, vrem dreptate, vrem sa nu se mai copieze, dar in acelasi timp vrem sa fie luate masuri peste tot. Ma deranjeaza cand aud ca acolo s-a copiat, dincolo nu s-a copiat s-au alte prostii de genul. Lasand treaba cu copiatul lucrul care ma deranjeaza este ca suntem tratati ca niste puscariasi. In urmatorii 2-3 ani poate o sa fim legati si de banci, controlati la sange dupa fituici inainte de a intra….idei sa tot fie.

Vorbeam despre simulari…m-au secat. Nu pot sa zic ca au fost grele sau usoare, doar ca mi-au stricat saptamana. Intr-un fel le multumesc celor carora au venit cu ideea simularilor. Acum stiu ce ma/ne astepata. Vine furtuna…

Lasand simularile, a iesit soarele.

Da, este frumos.

Imi place.

Nu-mi place ca lumea bea bere afara. Ar fi “ok” daca ar bea o bere, dar ei beau 10 beri. Ati observat cati betivii rasar primavara/vara pe strazi, ati observat ca oamenii sunt foarte stresati din cauza caldurii de afara? Eu am observat.

Si referitor la betivi: nu inteleg de ce alcolistii nu beau o bere afara cu prietenii si 10 in casa,unde pot injura, unde sunt in sigurata. Asa le place sa duca 10 beri la gura si apoi sa strige dupa femei….si apoi cand isi iau un pumn in cap sa intrebe: Ce-am facut?! (cu atata sinceritate).

Va doresc un weekend placut si o saptamana cat mai frumoasa plina de reusite.

12 thoughts on “5 -Mai -2012

  1. E mai “macho” sa bei afara ma . Doar asa te poate vedea toata lumea , te rog frumos 🙂
    Cat despre simulari, mi-ar place sa ne puna pistoale cu senzori de miscare la fiecare banca… Te-ai uitat in stanga, ti-au zburat creierii :-q

  2. Au trecut şi astea… eu mă bucur că nu am copiat, măcar aşa am văzut fiecare pe unde suntem şi unde mai avem de lucrat. Urmează nişte săptămâni destul de stresante dar de care trebuie să ne bucurăm căci sunt ultimele. O să fie bine… trebuie să fie! 🙂

Leave a Reply

