“În curând doar amintiri…”

Andrei, sper ca nu te deranjeaza ca am pastrat acelasi titlu. Daca ati intrat pe blogul lui Andrei observati ca am lasat un comentariu in care spuneam ca voi scrie un articol asemanator (pastrez aceleasi idei) cu al lui.

Imi aduc aminte ca acum cateva saptamani cand dadeam teza la romana spuneam: “ultima teza la romana, nu ma mai intereseaza …gata“, la fel s-a intamplat si cand am dat celelalte teze. Cand spuneam asta ma cuprindea o senzatie de bucurie dar bucuria aia nu tinea foarte mult. La fel s-a intamplat si cu vacantele.

Incet, incet toate se duc si timpul parca grabeste lucrurile. Imi aduc aminte si acum  prima ora din viata de liceean.

Cand nu cunosteam decat vreo 6 persoane din clasa, cand nu cunosteam profesorii,cand incepi sa-i cunosti pe toti, imi aduc aminte prima iesire,prima cearta, prima nota buna, prima nota rea,…

La inceputul liceuluil multa lume spunea: ” profita de liceu ca sunt cei mai frumosi ani”. Ma gandeam de multe ori la asta, cel mai des imi veneau in cap cuvintele alea cand aveam de invatat/ lucrari/ teze si spuneam :” Doamne deabia astept sa gat liceul”. Uite ca “Doamne deabia astept sa gat liceul” s-a transformat in ” Doamne vreau din nou pe clasa a-9a”, vreau din nou anii de liceu.

Din toti anii, indiferent ce se va intampla vom ramane cu amintirile. Chiar ieri seara am fost la suc cu aproape toti baietii clasei si am ras de ma durea burta. A fost o seara in care am depanat amintiri…asa ca ultima seara din ultima vacanta ! :)) Am avut norocul sa descopar si la liceu o clasa minunata si niste persoane pe care te poti baza. Ma bucur foarte mult ca ati fost colegii mei  si va apreciez pe fiecare in parte .

Ne mai desparte un singur pas, si cu adevarat ultimul examen: bacalaureatul. Gata vacanta, gata cu prostiile, ma pun sa invat putin mai mult pentru ca trebuie. Sunt sigur ca vom promova cu totii acest examen si ca la final totul va fi bine.

Va doresc succes in toate !


10 thoughts on ““În curând doar amintiri…”

  1. Pingback: Blejnar: Ţinta impusă pentru colectarea veniturilor din evaziune a fost nerealistă - Stiri de ultima ora | blogseu.com | Stiri de ultima ora | blogseu.com

  2. un articol frumos, Adi. Liceul e ultimul loc in care poti sa fii copil si unde te poti distra cu prieteni buni. Apoi…toate se schimba. Toate.

Leave a Reply

