Paste Fericit!

Hi,

Ma gandeam ce sa fac ? Sa scriu un articol asa fara rost sau sa nu scriu. M-am gandit sa scriu .Deoarece acivitatea mea pe blog nu este foarte intensa un articol in plus nu strica.

Daca tot am terminat curatenia si am terminat de mancat, un articol cu stomacul plin este binevenit. Referitor la treaba asta cu mancarea, miercuri si vineri incerc sa tin si eu post. Cum ieri a fost vineri, am tinut post, iar azi am mancat ca un spart. Deci chiar nu mi-a venit sa cred cat am mancat. Este ora 20:15, si pot spune ca am mancat de 5 ori….prea mult. Asa ca, pana maine seara gata cu mancarea.

Lasand deoparte apetitul meu…

Ce faceti deseara ? (criticilor: diseara/ deseara habar nu am care ii cea corecta, si nu am chef sa caut pe dex. Daca am gresit, accept un coment si pe viitor nu voi mai gresi). Eu m-am gandit ca o sa merg putin la inviere, pentru ca imi place…si pentru ca imi place. Sper sa nu vad ca in fiecare ani betivi si dansatori pe ritmuri bisericesti. Sper sa vad lume civilizata si crestina.

Articolul asta incepe sa devina aiurea. Am intrat aici doar pentru a va ura un Paşte Fericit. Aveti grija de voi, aveti grija ce mancati si cat mancati (mai ales cei care ati tinut post). Si sa nu uit: usor cu bautura! Pentru ca la romani se obisnuieste sa duca palinca la gura fara masura.

O seara placuta!


Pana data viitoare va las cu Kenny G.

2 thoughts on “Paste Fericit!

Leave a Reply

