25 Februarie 2012

Hi,

Ce mai faceti!?  Si eu la fel!

Bun, s-a dezghetat natura si incet incet anotimpul care ma enerveaza cel mai tare isi face aparitia. Primavara este anotimpul care pentru persoanele  fara spirit de observatie inseamna doar culori frumoase si parfum placut si bla bla bla. Da, si eu vad multe culori frumoase si simt parfumul care reduce  secretiile mucoase si curata caile nazale. Doar ca pe langa parfumul si culoriile pe care primavara le aduce, mai isi face aparitia si un specimen inchis la culoare care miroase urat. Nu se poate numii animal sau om, fiecare numindu-l dupa propriul plac. Eu ii spun:  “Tigan”- termen popular.

Plimbandu-ma prin oras si bucurandu-ma de aceasta vreme minunata, am realizat ca lucruriile care ma deranjeaza la acest anotimp sunt:  “tiganii” si agitatia din oras (ca o mica paranteza: Domnu’ Hada- gropile, ca s-a dus iarna). Nu mai poti sa mergi linistit fara sa auzi o injuratura si vreau sa dau un exemplu de injuratura feminina tiganeasca  cenzurata  la maxim: Sa ma lingi in #&#&@***@*@–  pur si simplu cand aud asa ceva imi creste tensiunea si incep sa am ganduri criminale. Lasand vocabularul deoparte as dorii ca producatorii de parfume sa puna o mica Observatie pe eticheta:

 Obs:

Dupa ce vi de la munca si te pregatesti sa pleci la lăutari nu ii destul sa te dai cu parfum pentru a fi curat si a degaja un  miros placut. Primul lucru care trebuie facut:  SPALA-TE!

M-am spalat!

Sa va dau si un sfat prietenesc:  nu va uitati pe jos. Va rog ,nu o faceti! Stati linistiti ca la criza care ii lumea nu mai scapa bani pe jos si singurul lucru pe care il veti vedea va fi o chestie care vine din gat si pe drumul sau pana la trotuar agata niste muci. Atingand trotuarul cu o viteza mai mare decat viteza sunetului ea v-a lua forma unui ou pus in tigaie, doar ca mult mai scarbos.

Trecand peste treburile de indieni, primavara este un anotimp frumos. Chiar ma bucur ca s-a mai incalzit si daca ma plimb putin nu trebuie sa-mi fac griji ca o sa imi pice o ureche.

Acum v-as povesti si de pe la scoala, dar E PLICTISEALA!

O noapte plina de romantism va urez.


Va las sa asultati ceva frumos:

13 thoughts on “25 Februarie 2012

  1. iubesc primavara..cand totul o sa infloreasca. si inca astept soarele .
    cat despre tigani si restu.. :-j comentarile sunt prea multe… pacat ca strica un oras asa frumos.

  2. in afara faptului ca mi-ai cam intors stomacul pe dos:)) ai dreptate…..sa se mai spele(mai bine ar putea si sufletul sa si-l mai spele *la felu cum miros “unii”l-i s-o imbibat putoarea si in suflet:))),vine vine primavara,se asterne-n toata tara,floricele pe campii,hai sa le-adunam copii:X:))):*

  3. bleah, damn, ma scarbesti mai mult decat ma pot scarbi eu .
    maaaai cred ca nici mie nu imi place primavara:-? miiint 😡 o iubesc fiindca vine caldura si e bine si bine si bine si nu mai e frig frig frig 😡 si nu mai e ud pe jos si e bine :-< uff ce bine e .

    Bai nici eu nu suport nenorocitii aia . nu stau sa ii miros , printre altele=]] nici nu ii ascult cum injura x_X dar cand trec pe langa mine pe strada:-s ma cam precipit .
    Bine ca sunt si din cei adaptati care pot fi numiti oameni:D Adi oricum tu n'ar trebui sa te plangi ca nu stai intr'o zona cu asa ceva . deci fi fericit, gandeste'te la ce ar fi fost daca ai fi stat in mk7 😮 acolo intre ei :))

  4. aaa app. ce bloguri plictisitoare aveti ! dar VAI ! cat de plictisitoare, frateee. dar nimiiiiiiic amuzant ! nimic !! nimic interesant sau simpatic sau dramatic:-? niiimic.

  5. Foarte frumos spus.

    Cu spunea Chelo(Parazitii) intr-un interviu, unii trebuie sa treaca un test de 20 de intrebari simple pentru a fi inclusi in societate.

Leave a Reply

