It’s my time.

O sa spun de la inceput ca titlul nu are nici o legatura cu articolul ,el reprezinta doar numele melodiei pe care o ascult si pe care o ador (o voi posta la sfarsit).

De cand am luat vacanta am luat o pauza cu “Adivd” pentru ca am incercat sa-mi ocup timpul cu alte lucruri .Am luat si o pauza cu antrenamentele chiar ma gandeam sa renunt si sa merg doar la sala ,dar vacanta asta mi-a facut pofta “de cativa pumni” .

Nu mi-am facut aparitia pe blog nici de Craciun ,pentru ca nu aveam inspiratie si nu voiam sa ma repet cu un articol in care sa scriu :”Aveti grija ce mancati ,…bla bla bla ,sarbatorile si-au cam pierdut din farmec …..bla la bla …Craciun fericit ! ” -suna cam plictisitor .In 2012 “credeam ca vine finalul,si m-am gandit sa nu scriu un articol pentru ca nu are cine sa-l citeasca ….m-am inselat ” :)).

In rest toate merg aproape perfect .Saptamana viitoare o sa merg cu niste prieteni la Straja .Vom sta 3 nopti ,si ne vom distra :)).Poate  daca scap de lenea care o am acum ,cand ne vom intoarce voi posta un articol cu poze .

Nu stiu ce sa va mai spun .

Melodia promisa:

Pana data viitoare ,La revedere. :))

8 thoughts on “It’s my time.

  1. imi place poza care ai facut-o pentru blog 😀 e foarte interesanta ,cel mai mult imi place avionasul acela :))

    deabea astept sa mai treaca zilele si sa plecam la straja :X! sper sa venim intregi acasa X_X

    >:D<

  2. Pingback: Straja 2012 | Blogul lui Adi

Leave a Reply

