16 Decembrie 2011

Tocmai am realizat ca eu am blog si nu am mai intrat pe el de o vreme.

 

Sa incep cu inceputul : Va salut dragi cititori ,si o salut si pe bunica :D.
M-am gandit sa scriu azi un articol ,pentru ca sunt bine dispus .

Ok , tocmai am venit din oras .Am fost la un biliard unde am realizat ca am un noroc incredibil .Fiecare bila lovita intra in gaura ,desi parea ca ma joc “la bâză”.Apoi am servit un ceai cald in cel mai frumos loc din HD ,acel loc unde exista perdele de fum ,dar este o atmosfera placuta : Retro (i-am facut si publicitate ,sper sa observe cineva de acolo ca atrag clienti si sa-mi dea ceva gratis data viitoare. :)) )

Astazi este vineri : “weekend cat vezi cu ochii” ,scoala este aproape terminata .Saptamana viitoare o sa merg cu mana in buzunar si nu pentru ca este frig afara ,pentru ca urmeaza o pauza de 3 saptamani in care vreau sa stau …sa fac numa ce vreau ….si sa lenevesc 12/24.Bineinteles in orele alea in care o sa lenevesc ,2 ore voi incerca sa merg la antrenament ,pentru ca am am deja o saptaman pauza si parca am lipsit doua luni .:))

…Toate bune ,va urez un weekend placut si sa auzim de bine !

Dupa ce ati citit 2 ore din viata mea si o scurta istorie cu ce va urma ,va las sa ascultati ceva :


Urăsc literatura română!

15 thoughts on “16 Decembrie 2011

  1. ce bine suna weekend :X..si vacanta.. 8->
    ce repede o sa treaca vacanta nu o sa-mi dau seama..desi vreau sa am parte de mult somn..si odihna. ..ca dupa vacanta ne punem pe treaba.. :))

Leave a Reply

