1.Titlu !?

Inainte sa incep  acest articol ,vreau sa stiu daca mai intra careva pe aici !? Nu va place pauza ? :))

OK…nu stiu nici macar ce titlu sa dau,cum pot numi acest 0,000001 % paragraf din capul meu .

Spuneam in articolul trecut ca m-am apucat de scoala de soferi . Astazi intru aici si va spun ca am terminat ,si am luat PERMISUL . Sunt foarte fericit ca l-am luat ,pentru ca asta a fost primul meu vis la 18 ani ..s-a implinit ,acuma ma lupt pentru urmatoarele . Nu a fost prea greu  ,cel mai greu este sa treci de emotiile alea de la inceput .Mai multe detalii in legatura cu asta nu am ,l-am luat si ma bucur :)) .

Timpul care mi-a ramas o sa-l folosesc pentru scoala si antrenamente .Trebuie sa trag tare ,daca vreau sa ajung acolo unde “pamantul este rosu”. Desi  se pare ca din punct de vedere al timpului stam bine ,in realiate el trece foarte repede …Ma opresc cu gandul asta aici ,pentru ca o sa ajung la BAC si iar ma apuca durerea de cap .

Cam aici inchei si acest articol .Chiar nu stiu ce sa scriu ,nu se intampla prea multe ,se pare ca trec prin perioada aia monotona si obositoare .

Avertisment : AFARA îi GER !


9 thoughts on “1.Titlu !?

  1. permisul e visul meu de cand am condus prima data in poligon..cred ca 15-`16 ani :X. ma bucur ca a trecut cu bine peste el .
    ce repede trece timpu’..

Leave a Reply

