1 Iunie

Da ,dupa cum se pare ca stim cu totii astazi este 1 Iunie .Este Ziua Copilului . Ca sa fiu sincer nu mi se pare o zi foarte deosebita .Cand eram mai mic si auzeam ca vine 1 Iunie eram tot un zambet pentru ca primeam ceva ,mi se faceau toate poftele in ziua aia .Acum si-a cam pierdut din stralucire si aceasta “sarbatoare” .

Vreau sa stiu : Ce varsta ati vrea sa aveti din nou ? De ce?

Si am sa fiu primul care raspunde .

Mi-as dori sa mai fiu in aceea perioada 7-14 ani .Ei bine mie mi se pare cea mai frumoasa perioada ,si nu prea stiu de ce . Daca as spune ca in aceea perioada esti chiar foarte liber nu ar fi corect ,pentru ca suntem liberii tot timpul. Probabil iubesc aceea perioada pentru ca atunci apar schimbarile mai mari din viata . La 7 ani am inceput scoala la care visam de cand eram la gradinita .Ziceam intruna : “Deabia astept sa incep scoala ” …acuma spun : ” Deabia astept sa termin scoala” .La varsta de 7 ani am avut primul contact cu sportul mai dur ,am inceput sa practic karate . Apoi au fost multe schimbari la propriu si la figurat .

La varsta de 14 ani ,ii auzi pe toti : “Deabia astept sa am buletin” , si te duci sa ti-l faci ,si dupa un an mai tarziu iti dai seama ca nu prea te ajuta la nimic :)) .

Si apoi incet incet crestem tot mai mari ,ajungem la un liceu ,unii la o facultate …si inchei acest articol 😀 .

Va urez  la multi ani tuturor celor care mai considera ca au suflet de copil.

Pana data viitoare:


 

13 thoughts on “1 Iunie

  1. frumos articolul 🙂
    Da cam tot asa..intre 7-13 ani…
    chiar mi-ai amintit de cand faceam karate:)) ..ce amintiri :X

    La multi ani ADI si tie >:D<

  2. Mi-e dor de clipele din copilarie cand aveam cheia la gat… atunci cand ieseam din casa la 11 si intram la 21…

    Fiecare varsta are partile ei negative si pozitive, iar clipa trebuie traita indiferent de varsta.

    La multi ani! :*

  3. chiar sergiu..
    adi tu si asa pierdeai cheia :))) in seara de revelion..nicicum nu ai vrut sa lasi cheia in casa..si ai pierduto :))

  4. hmmm… cateodata si eu vreau sa fiu iar mica. Dar e fain si acu 😀
    Mi-ar placea sa am iar 6-7 ani. Era fain! Nu eram asa de pretentioasa pe atunci… doar la mancare, dar in rest nu.

  5. Buna ziua, detin mai multe siteuri de succes si as dori o colaborare cu dumneavoastra. Daca prezint vre-un interes as dori un email la adresa sitestiri arond gmail.com

  6. As vrea sa nu ma finascut decat abia peste 3 luni (pentru a evita canicula) astfel poate voi reusi si eu sa traiesc o epoca
    -in care manelele vor intra in disgratie
    -nu va mai fi o mandrie faptul ca scuipi seminte in autobuze Mercedes
    -nu te vei mai intalni pe strada cu persoane ce au lasat tutunul pe o seringa
    -si altele asemenea !

Leave a Reply

