21 Aprilie 2011

Daca tot am schimbat tema si background-ul am zis sa apar si cu un articol nou.

Nu am nici un subiect de abordat in acest articol ,doar scriu ce imi vine …In primul rand vreau sa-i multumesc lui  Sergiu pentru ca mi-a facut background-ul .De ce chitara?…pentru ca de la un timp imi place foarte mult ,si daca tot am in casa o chitara am inceput sa invat sa scot ceva sunete cu ea :)) .

Nu prea am nici o idee despre care sa vorbesc.Suntem in vacanta de ceva vreme si nu am nici o grija ,chiar nimic.Se pare ca vacanta asta a picat chiar la timp ,pentru ca aveam nevoie de 1 saptamana de odihna.  Se pare ca si vremea tine cu noi ,de cand am luat vacanta soarele este tot sus pe cer ,nici un nor nu a indraznit sa-l acopere ,ceea ce iti da o stare de bine.

Mai sunt cateva zile pana la Paste ,o sarbatoare frumoasa ,dar care din ce am vazut pentru unii inseamna doar o masa mai bogata  .Multi dintre ei chiar daca sunt batrani si trecuti prin viata habar nu au ce s-a intamplat,pacat. ( click  ,pentru a vedea despre ce vorbesc).

Mi-am pierdut sirul de idei ,o sa închei !


Pana data viitoare:


Ce parere aveti de noua tema?

11 thoughts on “21 Aprilie 2011

  1. e frumoasa tema, si fundalul, partea proasta e ca unde se “termina” fundalul e culoarea neagra, nu ceva care sa se potriveasca cu imaginea aia de pe fundal. 😉

  2. Mult succes in ale’ chitarei si poti sa postezi un film cum canti acum cu chitara ca peste jumatate de an sau un an sa postezi altul, tot cu chitara. 🙂

  3. Această temă este una din cele mai populare teme wordpress… nu are cum să nu fie mişto… 🙂 Deasemenea fundalul arată bine, ar fi mai indicat să o faci full background… 🙂

Leave a Reply

