1 Aprilie 2011

Am facut si eu o pauza de 2 saptamani cu blogul .

Motivul pentru care am facut pauza a fost ca de obicei lipsa timpului si a inspiratiei. Am mai avut mici tentative de a scrie articole ,dar incepeam articolul ,scriam ce scriam ,si dintr-o data nu mai aveam inspiratie ,asa ca nu am vrut sa postez  “nimicuri”.

Au fost 2 saptamani in care nu au avut loc prea multe intamplari interesante ,decat cele de zi cu zi …Cateva lucrari ,sală ,putina distractie , s.a.m.d .Saptamana care urmeaza nu se anunta deloc una usoara din cauza scolii ,dar trece si  ea ,apoi weekend, apoi vine si vacanta ,trece si ea….deja m-am intins cam mult :).  Apropo ,ati observat cat de repede trece timpul ?!

Vremea si ea pare ca tine cu noi .Momentan afara este chiar placut de o mica iesire ,de alergat ,de stat la terasa ,de ce vreti voi! In rest nu prea mai stiu ce sa spun .O sa-mi revin din monotonia asta si o sa mai trec si pe aici.

Că tot a fost 1 Aprilie ,vreau să stiu daca ati fost păcăliţi ?


Pana data viitoare:

10 thoughts on “1 Aprilie 2011

  1. vremea e superba…scoala strica tot :))nu iti lasa timp de nimic..doar de somn 😐

    am fost pacalita odata :)) dar am si pacalit :>

  2. N-am fost pacalita! :)) Numai pe Internet, de o bloggerita 😛 Da’ asta nu se pune, ca am patit-o toti cititorii ei.
    Eu as scrie mai des pe blog, dar nu prea apuc 🙂

Leave a Reply

