Sambata “sportiva”

Dupa cum spune si titlul ,sambata asta a fost una destul de “sportiva” .click pentru a mari

Impreuna cu un prieten ne-am hotarat sa nu mai mergem la alergat ,si sa luam 2 biciclete sa incercam sa mergem mai mult.De biciclete am facut rost …asa ca sa-i dam drumul.

Sambata dimineata am plecat cu stangul .Chiar inainte de plecare cand pun mana pe cauciucul de pe fata ,observ ca cel de la vulcanizare nu a reparat deloc cum trebuie “pana” ,dar totusi am  umflat roata si m-a tinut. Pentru a nu risca sa ramana cu bicicleta pe drum ,am luat la noi si o pompa.

Traseul (poza) a fost urmatorul : Hunedoara- Deva .Pentru necunoscatori de la Hunedoara la Deva sunt aproximativ 20 de km ,drum frumos ,dar cu circulatie foarte intensa . Pe drum chiar nu am avut nici o peripetie  ,bicicletele  au mers ,totul a fost ok.  Ajunsi in Deva  ,am facut o pauza ,am mancat ,ne-am hidratat :)) ,si am luat-o catre casa.

..Ei bine drumul catre casa a fost foarte lung :)) ,nu mai puteam de picioare ,simteam ca imi explodeaza. Deja incepea sa se simta oboseala. Desi am plecat cu stangul si cu nori pe cer ,pe parcurs si-a facut aparitia si soarele ,si totul a fost bine.

Spre Deva am facut 2 pauze scurte ,iar spre Hunedoara vreo 4 pauze lungi .:))


P.S:  Recomand tuturor astfel de iesiri .

21 thoughts on “Sambata “sportiva”

  1. Ce dragut! Bravo voua! 🙂
    Eu m-am multumit cu aerobic in casa si o plimbarica prin oras… + aspirat :)) (asta da sport)
    Si unde vroiati sa alergati?! Doar nu pe stadion? Inca nu e destul de cald…

      • Cum sa ameteesti? :)) E prea lunga distanta ca sa ametesti :))
        Mie mi-ar placea la nebunie sa locuim intr-un oras mare, unde multa lume face jogging si sa poti sa iesi linistit pe strada sa alergi fara sa se ia cainii/tiganii dupa tine 8->

      • Am glumit cu faza ca ametesc …doar ca imi place sa ies din oras la aer curat :)) .
        Si mie mi-ar placea sa vad oamenii alergand dimineata ,facand sport prin parcuri.
        In Italia la 5 dimineata era plin de ei ;;).

  2. foarte tare….trebuie sa ma apuc si eu de miscare. astept totusi sa se mai imbunatateasca vremea sa merg cu bicicleta [ daca ajung sa o repar pana la urma :)) ] sau sa alerg 😀

  3. Si eu am facut “excursii” de genul :). Am fost cu un grup de 10 persoane, din cauza oboselii un prieten in loc sa fie carat de bicicleta, s-a apucat sa care el bicicleta :)))) a fost superb aventura. Probabil si anul asta o sa mai am parte de asa ceva 😛

  4. Mai merg și eu în excursii de genul, mai ales vara. De obicei mergeam într-un sat unde aveam de urcat niște dealuri de ajungeam acasă rupt :)). Vara trecută n-a existat zi în care să nu ies măcar puțin cu bicicleta!

  5. Pingback: Sambata sportiva 2012 | Blogul lui Adi

Leave a Reply

