La multi ani “adivd” !

Astazi 4 Februarie fac un an de cand am acest blog …Adivd.

Cum a inceput totul?

Doi dintre colegii mei ( Andrei , Sergiu ) si-au facut blog ,pe atunci nu prea stiam cum si cu ce “se mananca” .Intr-o zi vorbind cu  Sergiu despre blog ,m-am hotarat sa-mi fac si eu unul.Am stat putin pe ganduri ,inceputul a fost greu pentru ca nu stiam ce sa scriu ,nu aveam inspiratie (nu ca acuma as avea foarte multe de scris ,dar totusi e mai bine decat la inceput ). Deci ii multumesc lui Sergiu ca m-a ajutat sa-l fac ,si pentru ca a avut rabdare cu mine ,eu fiind novice :)) .

Planuri de viitor ( in legatura cu blogul ) ?

Pe viitor imi doresc sa imi cumpar un domeniu .ro (de preferat) sau .com   ,si sa scriu cat mai mult. Chiar daca sunt momente in care nu am ce scrie ,sau nu vizitez blogul cu saptamaniile ,momentam nu am de gand sa renunt la blog. Cum mi-a spus cineva : pana la urma scriu ce vreau si cand vreu :).

Pe final vreau sa va multumesc voua ,tuturor care intrati pe Adivd ,care lasati comenturi  , s.a.m.d.

Multumesc. 🙂


 

15 thoughts on “La multi ani “adivd” !

  1. La multi (b)ani, Blogul lui Adi! 😀 La cat mai multa inspiratie :>
    Eu am fost luata cu japca pe blog:)))) nu chiar, aproape 😛 dar ma bucur 🙂
    Tare draguta melodia 😀 Parca era intr-o reclama, asa-i?

  2. Pingback: 3 ani. | Blogul lui Adi

Leave a Reply

