Leapsa 3.

Am gasit aceasta leapsa pe blogul Andreei ,si daca tot ma aflu in “blogroll”-ul ei m-am gandit sa o preiau si eu 😀 .

Eu….

SUNT: ce imi doresc sa fiu.

AŞ VREA: o lume mai buna .

PĂSTREZ: prietenii si clipele frumoase

Mi-AŞ FI DORIT: “totul”

NU ÎMI PLACE: prostia , minciuna …

MĂ TEM:  de Dumnezeu.

AUD:  de toate.

ÎMI PARE RĂU: cand gresesc ,cand las pe mai tarziu

ÎMI PLACE:  sa fac orice fara sa imi pese de timp.

NU SUNT: perfect.

DANSEZ: cum ma pricep. :))

CÂNT: orice ,oriunde ,oricand ….dar mai ales la duş.

NICIODATĂ:   nu va fi usor.

RAR:  mint.

SUNT CONFUZ:  de putine ori.

AM NEVOIE:  am nevoie si avem nevoie de iubire si incredere.

AŞ PUTEA:  sa fac ce vreau.

M-AR BUCURA:  ca toata lumea sa fie fericita si sanatoasa.

,Dar voi ?

ps: Leapsa o preia cine vrea.



19 thoughts on “Leapsa 3.

  1. Hmmmm, ce intelept esti! 🙂
    Nu esti perfect – aia mergea si la mine. Si eu cant la dus! :-”
    Niciodata nu va fi usor – true!
    E grozav daca esti ce si cum iti doresti sa fii! :*
    Iti doresc sa reusesti sa faci tot ce vrei! :>

  2. Ma tem: de mine insumi….
    Aud: numai ce-mi place si ce vreau
    Nu imi place: minciuna si narcisismul
    Imi place: riscul
    As putea: trage cu pistolul :>B-)
    Mi-as fi dorit: sa sar cu parasuta sau sa fac bungee-jumping \:D/ :X

Leave a Reply

