Monotonia asta…

Ma aflu in aceea perioada in care neglijez cat pot de mult blogul. Pur si simplu nu stiu ce sa scriu ,nu am timp sa scriu ,nu am chef sa scriu.

Nu stiu ce ii cu aceasta stare care imi da “bataie de cap”.Am avut niste saptamani mai incarcate pentru ca a venit sfarsitul semestrului : lucrari ,teste, (prostii) etc.  Dupa scoala dormeam putin , apoi trezirea, sala ,acasa, treburi/nimicuri, din nou somn…urmatoarea  zi reluam. Vremea nici ea nu tine cu noi.Nu ma deranjeaza ca ninge ,pentru ca imi place zapada ,dar este prea frig …mult prea frig.

Aceasta mini-vacanta a picat chiar la momentul potrivit si o sa incerc sa ma bucur cat pot de ea, sa ma odihnesc cat de mult pot ,sa termin cu programul asta monoton.Simt ca se va sfarsi monotonia odata cu vacanta . 🙂

Pana data viitoare:


16 thoughts on “Monotonia asta…

  1. EU de o luna incoa` nu m-am mai plitkisit mai deloc….scoala, sala,pc..prietenu`/prietenii…cam am ce face 😀 :X
    sper sa nu revina iar vremurile alea monotone:))
    ce sa zic, succes in vacantza sa te distrezi:*

  2. Pingback: Nominalizari pentru Blog de Blog 2010 | Val33ntyn’s blog

  3. Eu am avut o saptamana urata, stresanta :)) teste, ascultat, medii, alea alea ;)) prea mult. Ma bucur ca s-a terminat si pot sa ma bucur de vacanta!
    Vacanta placuta :*

  4. Raportul considera ca persoanele cu un venit de cel mult 3…Marti 19 Mai 2009 ora 11 45 Citigroup Alba-IuliaCriza financiara devenita ulterior economica si sociala a sapat adanc in avutiile statelor lumii. Un studiu realizat de firma de cercetare Hewitt Associates releva faptul ca 49 din firme vor ingheta…Joi 14 Mai 2009 ora 11 48 Alba-Iulia afaceriMai multi jurnalisti din Alba Iulia fosti angajati ai ziarului Ulpia Jurnal care si-a incetat activitatea in urma cu o luna intentioneaza sa actioneze in instanta patronatul pe motiv ca nu li s-au achitat drepturile salariale pe ultimele doua luni si jumatate. Paradoxal de aceasta data nu este vorba despre bugetari ci despre angajati din mediul privat platiti de la buget pentru o serie de prestatii in folosul public.Concret plantele ornamentale…Marti 12 Mai 2009 ora 11 37 Alba-Iulia bugetariIeri 11 mai peste 20 din cei aproximativ 300 de membri ai Sindicatului Grefierul din cadrul Curtii de Apel Alba Iulia au protestat in fata Judecatoriei Alba Iulia si Tribunalului Alba nemultumiti ca anumite prevederi legale nu sunt aplicate.

Leave a Reply

