30 Decembrie 2010

Uite ca a trecut Craciunul si mai avem cativa pasi pana in noul an .Craciunul a fost unul foarte frumos ,un singur lucru nu mi-a placut : “faptul ca nu am avut zapada ,s-a topit totul chiar in aceea zi ” 😦  .In rest totul a fost si este “ok“.

Se pare totusi ca inceputul noului an va fi alb ,eu sper ca nu doar inceputul.
Totusi nu imi vine sa cred ca a trecut timpul asa repede ,parca ieri era ajunul Craciunului,acuma mai este putin si intram in noul an.Timpul asta incepe sa me enerveze ,ceva il grabeste ….enervant.

În 2011 nu am nici un plan ,am sa fac tot ce nu am avut timp sa fac in 2010.

Voi ce planuri aveti ?



Sarbatori fericite!

One thought on “30 Decembrie 2010

  1. Eh, planuri peste planuri, dar cine stie cate voi indeplini. Oricum multe dintre experientele cele mai faine le-am trait fara sa fi fost planuite cu multa vreme inainte 😀
    Melodia e faina, ai ales bine :> , numai ca “video-ul is no longer available”.

Leave a Reply

