1 Decembrie.

Pentru început ţi-n să le urez tuturor românilor de pretutindeni un sincer si călduros  “La mulţi ani !”.

Şi ţineţi capul ridicat si demonstrati că sunteţi români ,stiu ca este greu ,dar “să sperăm ” (că mai mult nu prea putem face ….sau am putea dar să spunem doar ca fiecare asteapta sa faca celălalt  ) că la anul va fi mai bine şi vom putea sta cu capul drept trecand graniţa si fiind întrebat ce nationalitate ai ,să spui cu zămbetul pe buze : Sunt român. Dar mai este …sa trecem peste “vise “.

Încă o dată  La multi ani Romania!


10 thoughts on “1 Decembrie.

  1. pai daaaa..
    asa am zis si eu cand am vazut acolo ‘1001’
    :O:O:O
    =)) =))
    mie in general mi-e foarte lene sa imi verific mail-ul ;|
    daca cineva are ceva sa-mi zica.. sa-mi zica pe mess .=))

  2. hi I was luck to search your theme in wordpress
    your topic is brilliant
    I learn much in your subject really thank your very much
    btw the theme of you blog is really fabulous
    where can find it

Leave a Reply

