The Big Bang Theory

De ceva timp am inceput sa urmaresc ,episoadele din serialul The Big Bang Theory ,si pot spune  ca este unul din acele seriale in care vrei cat mai multe sezoane .Nu pot spunce ca este un serial de nota 10,dar este foarte relaxant si amuzant :).Eu am ajuns la sezonul 3,si il recomand tuturor.

Scurt istoric:“The Big Bang Theory prezinta viata de zi cu zi a doi tineri fizicieni cu serioase probleme social-comportamentale. Chiar daca amandoi s-au mutat de acasa si locuiesc intr-un apartament inchiriat, Leonard si Sheldon sunt definitia perfecta, prototipul acelor tocilari geniali care impartasesc drept pasiuni comune fizica cuantica, jocurile pe calculator, benzile desenate si tot felul de astfel de pasiuni care nu ii incadreaza deloc la cuvantul “cool”. In apartamentul vecin se muta Penny, o tanara frumusica si reprezentativa pentru confirmarea existentei samburelui de adevar din bancurile cu blonde, de care Leonard se indragosteste la prima vedere…. “

Vizionare plăcută!


Listen:

 

5 thoughts on “The Big Bang Theory

  1. doamneee cat am cautat melodia astaaaaa..
    am auzit-o la cineva si stiam eu ca e ceva cu “get up” numai nu-mi aminteam nicicum cine o canta :)))
    mersiiii mult xD ce inspiratie pe tine sa pui clipul asta aici :))

    btw, pentru seriale incercati vplay.ro. gasesti online aproape orice serial cu subtitrare si de toate 😉

Leave a Reply

