Pentru sportivul din tine 2

Pentru toti care merg la sala ,sau care vor sa se apuce .

Cateva sfaturi (reguli) :

  • inainte de antrenament incalziti-va foarte bine muschii si tendoanele pentru a preveni accidentarile.
  • pentru marirea fortei se fac serii a cate  6 repetari fiecare
  • pentru marirea masei musculare se fac serii a cate 10 repetari
  • pentru marirea rezistentei si definirii muschilor se fac serii a cate 16 repetari
  • odihna intre serii sa fie  in functie de repetari:
    • daca faci putine repetari (cu greutate mare) pauzele vor fi mai lungi (2-3 min.)
    • daca faci repetari multe (greutate mai mica) faci pauzele mai scurte (1-2 min)
  • lucrati mai bine repetari cu greutate mai mica, dar executate cat mai corect, decat cu greutate mai mare, dar “trisate”
  • continuitatea este baza progresului in culturism. Nu faceti pauze intre antrenamente mai lungi de 2-3 zile
  • Mancarea este foarte importanta! Trebuie sa mancati mai putin la o masa dar mai des (4-5 ori/zi) si cu minim o ora inainte sau dupa antrenament, iar mancarea sa fie pe cat posibil lipsita de multe grasimi.  (de asta eu nu tin cont :)) )

Înca o dată , nu sunt profesionist si nici nu ma laud cu nimic ,încrec sa ajut !

Spor la treabă .

 


Poate te interesează şi: Pentru sportivul din tine 1

 

 


adivd


Advertisements

7 thoughts on “Pentru sportivul din tine 2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s