Leapsa !

1. Cât e ceasul ?

20:22

2. Numele tău este?

Adi

3.Porecla

Nu am.

4. Ai tatuaje?

Nu.

5. Culoarea ochilor?

Albaştri.

6. Locul în care te-ai născut?

Hd.

7. Mâncare favorită?

Lasagna

8. Ai fost vreodată în USA?

Nu.

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Nu,dar am s-o fac :))

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Da.

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Nu ,multumesc lui Dumnezeu!

12. Crutoane sau bacon?

Bacon.

13. Zi favorită din săptămână?

Vineri

14. Restaurant favorit?

Nu am.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

Fotbal,box,UFC ,Rugby…

16. Băutură favorită?

Mai multe..

17. Îngheţată favorită?

De ciocolata si fistic!

18. Walt Disney sau Warner Bros?

Disney.

19. Restaurant Fast Food favorit?

Mcdonald’s.

20. Ce culoare are dormitorul vostru?

Albastru.

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

Examen nu! La lucrari, da am copiat …

22. De la cine ai primit leapşa asta?

Sergiulică

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Nu as cheltui toti banii. :))

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

Încerc să nu mă plictisesc.

25. La ce oră mergi la culcare?

In timpul saptamanii incerc sa ma culc mai repde doarece sunt obosit ,dar in zilele libere cand ma ia somnul..:)

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

Habar nu am.

27.Ce program Tv nu pierzi niciodată?

Nu ma prea uit la TV,dar cel mai mult urmaresc Discovery.

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Nu prea merg prin restaurante.

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

Swedish house mafia- one your name.

30. Care e culoarea preferată?

Verde,albastru.

31. Mare sau lac?

Ambele.

32. Câte tatuaje ai?

Nu am :))

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

Mai am putin pana sa am parte de masina . (dar pot spune ca am trecut prin cateva experiente cu benzina :)) )

34. Ce preferi pisică sau căţel ?

Căţel.

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

Este o alegere destul de grea deoarece fiecare anotimp are frumusetea lui.

36. Eşti solo ?

Da.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

Nu. 🙂

38. Cât e ceasul?

20:44.

Leapsa o ia cine vrea ! 🙂

Listen:


 
adivd

11 thoughts on “Leapsa !

Leave a Reply

