Prietenia

Astăzi la ora de religie am fost întrebaţi ce inseamnă pentru noi “Prietenia” ,eu nu am scris nimic deoarece eram obosit si “flămând” …asa ca m-am gândit să scriu aici.

Prietenia este un dar de care cu toţii avem nevoie,este ceva de care nu te poti lipsi .Ai putea spune ca nu ai nevoie de prietenii dar atunci ai sta sa te gândesti ce eşti?! :Un extraterestru ,un animal?….Indiferent ca ai un prieten sau 100 trebuie sa ştii să alegi ,si mi se pare corect sa fii cât mai “fiţos” in alegerea prietenilor.Nimeni nu poate trăi fara prieteni chiar dacă ai toate bunurile lumii.

Prietenia la rândul ei este un sentiment plăcut,este un “scut“.

Cam asta este parerea mea ,dar a ta?

10 thoughts on “Prietenia

  1. Well… eu unul pot spune ca nu am nevoie de prieteni si nu sunt dispus sa fac sacrificiile necesare pentru a dezvolta o relatie de prietenie; mai multe despre asta am scris acum vreo doua saptamani pe blog daca vrei sa citesti. 🙂

  2. imi placea sa aud asta in cls..flamandule :)) si mie imi era foame da am scris totusi :))

    e foarte frumos ce ai scris :X

    si nu cred ca nu simti nevoia sa ai langa tine macar un prieten.

Leave a Reply

