23 iunie 2010

Ei bine ma aflu aici dupa aproximativ 2 saptamani de pauză . Nu am mai postat nimic din lipsa de timp si imaginaţie. (probabil penultimul post ,iar după o lunga pauza …)

Plouă …şi o ţine cam aşa de 1 săptămână ,iar Hunedoara a început să arate ca o mică “Veneţie”.Curând taxiurile vor fi înlocuite cu “gondole”. Şi să nu uitam de gropiile care s-au format: ai zice că suntem în :”Războiul stelelor”….Mulţumim Hada. Să lăsăm deoparte problemele oraşului şi sa revenim la vacantă .:

A mai ramas umpic si se aproprie si plecarea mea 🙂 ! (mai exact 1 săptămână)

  • ” Ce planuri ai vacanţa asta?” – o întrebare care mi s-a adresat de multe ori…

Am un singur plan: “.Să fac tot ce nu am facut vacanţa trecută.” …Voi pleca timp de 2 luni in IT 🙂 ,şi sper sa fie totul “ok” şi să “ramân întreg”.

Voi ce faceţi ?:)

Ce planuri aveţi?

15 thoughts on “23 iunie 2010

Leave a Reply

