Pentru sportivu’ din tine

Un program pentru cei care merg  la sala:

Daca mergi zi de zi :                                 \        De 3x pe saptamana :

Luni: Piept, umeri                                                Luni: Piept, Biceps
Marti: Spate, trapez                                             Miercuri: Umeri,Picioare
Miercuri: Pauza                                                     Vineri: Spate, Triceps
Joi: Picioare
Vineri: Brate

  • Bea apa (muschiul are nevoie)
  • Pauza dintre serii maxim de 2 min.

Nu sunt specialist ,incerc sa ajut 😉 !

Advertisements

13 thoughts on “Pentru sportivu’ din tine

    • “Eu stiu ca e normal sa te duci la sala de 3, maxim 4 ori pe saptamana… ”
      -da ai dreptate ,de aceeia eu merg de 3 ori pe saptamana ,dar uni merg in fiecare zii si am spus sa dau si un program pentru acele persoane

      – NU ,nu vreau sa ajung un culturist profesionist :)) ,doar sa nu arat ca un porc 😀

  1. Pingback: Pentru sportivul din tine 2 « Blogul lui Adi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s